![]() |
Lig jij vaak onder de zonnebank?
Lig jij vaak onder de zonnebank
|
Nee, ik vind het nergens op slaan
|
Het slaat helemaal nergens op. (y)
|
nee, geen tijd
|
ik lig gemiddeld 1 x per week eronder, omdat ik niet zo bleek eruit wil zien
|
Nee, ik vind het nergens op slaan omdat ik al bruin ben :p
|
Nee, te saai.
|
Citaat:
|
gewoon lekker in de spaanse zon bruin worden :)
|
Soms, maar niet elke maand of zo iets. Mijn ouders huren meestal een maandje een zonnehemel in de winter, en daar lig ik dan een keer of twee per week onder omdat 't zo lekker warm is.
|
Inderdaad tis lekker warm en ik droom er altijd in weg, alleen word ik altijd zo raar wakker :eek: :eek:
|
Nee, wij hebben geen zonnebank en ik vind het er toch een beetje 'kunstmatig' bruin uitzien, ik ga liever op het strand liggen.
|
Heb op nee, geen tijd gestemd. Ik zou best wel eens onder de zonnebank willen, krijg ik misschien eens een beetje een gezonde kleur, probleem is alleen dat ik het een nutteloze bezigheid vind. Je ligt een half uur of een uur onder dat ding terwijl je in dezelfde tijd nuttiger dingen kan doen, als ik daar iets op heb gevonden dan zal ik wel weer vaker eronder gaan (misschien).
|
Wat is dat nou weer voor vraag? :confused:
Nee, ik lig nooit onder de zonnebank. |
Er wordt vaak beweerd dat ik dat wel doe, doordat ik er zelfs nu nog vrij bruin uit zie door de zomer, maar ik gebruik echt nooit zo'n ding. Ten eerste ben ik dus bruin genoeg, ten tweede is het meer slecht dan gezond voor de huid en ten derde is het slecht voor het milieu. Oh ja, en het zal ook wel veel kosten.
|
Nee, nog nooit onder gelegen :s Het is slecht voor je huid, het is tijdverspilling, het kost veel geld en wat moet je met zo'n fake bruine kleur. Nee, laat mij maar lekker wit blijven :cool:
|
Nooit, het slaat nergens op. :)
|
Citaat:
|
Nooit, we hebben geen zonnebank thuis en ik vind het te duur om ergens heen te gaan. Kvind het ook niet erg nodig...
Maar in de zomer vind ik het wel lekker om een kleurtje te hebben. |
Nooit. Mijn mooie blanke huidje moet aantonen dat ik te rijk ben om op het harde platteland aardappels te rooien. (y)
|
Citaat:
Dan nog, als je naar zo'n ding in zo'n centrumachtig iets toe gaat moet je natuurlijk ook eerst betalen en wachten tot er een beschikbaar is etc, al met al ben je wel een tijdje bezig. |
Ik ben al bruin genoeg van mezelf. :cool:
|
neej geen tijd
en misschien ook wel geen zin jah dat meer denk ik hi |
Nee, het slaat nergens op. We hebben er wel eentje maar het boeid me niet zoveel of ik nou ietsje bruiner ben of niet.
|
heel af en toe, vlak voor de zomer meer, omdat ik anders bij het minste zonlicht verbrand en daar heb ik ook geen zin in...
Maar eigenlijk ben ik gewoon te lui om erheen te fietsen... |
Heel af en toe in de winter (dan zie ik soms nog wel eens wat bleekjes). Maar ik verveel me altijd zo daaronder.
|
nooit
|
ik ga er wel eens onder.. weet niet vind het wel lekker..
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben thuis zo'n enkele bank, eigenlijk dus alleen de hemel, wil je van beide kanten bruin worden moet je toch al twee keer zo lang eronder liggen. Verder heb je helemaal gelijk. |
Welke zonnenbank?
(Ik heb geen zonnenbank) |
wekelijks lekker in slaap vallen onder de heerlijk warme zonnebank.
gelukkig zit er een automatische timer op (y) |
Citaat:
Je kan ook naar een zonnecentrum. Ik zelf heb er nog nooit onder gelegen, of moet je zeggen in. Ik vind het namelijk nergens op slaan. |
Wij hebben geen zonnebank en ik heb er geen behoefte aan. :)
|
Nee zeg. Je natuurlijke huidskleur is toch het mooist. Het ziet er ook niet uit, van die figuren die dan vrij licht haar hebben maar toch een bruine huid van de zonnebank. Dat staat zo ordinair.
|
Nee, Geen tijd.
|
zo af en toe ga ik weleens onder de zonnebank, omdat ik echt heel erg bleek ben. Meestal in de periode voor de vakantie wat vaker, omdat ik dan wat minder snel verbrand op vakantie. Maar verder dus eigenlijk heel af en toe.
|
Citaat:
|
Ja, iedere dag 2 uur.
|
nee geen tijd... en het is onzin...
|
Nee, vind t nergens op slaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, vind et nergens op slaan
|
Nee, slaat nergens op.
Ik heb trouwens nog nooit onder een zonnebank gelegen. En het ziet er toch niet uit als ik bruin ben. |
Nee alsjeblieft niet, en ik kom ook nooit buiten want de zon is :mad: (n)
|
:d
|
Mja, ik wil wel, maar ik heb geen tijd en geen geld... :(
|
verschilt, soms 3 keer per week, soms 1 keer per maanden soms een half jaar niet (wij hebben er thuis een)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |