![]() |
90 cd's te koop
YOOOOO!
jaja!! Ik ben mijn grote cdcollectie beu en doe alle cd's weg die ik eigenlijk NIET meer beluister! :) Dus al wie zin in heeft om een cd te kopen en het toch voor minder wil moet direct melen naar klavertjeviertje@hotmail.com De verkooplijst wordt doorgemaild zo vlug mogelijk en dan kun je je eigen keuze maken! Je doet er geen verlies aan om effie te melen! Het zijn oa cd's van limp bizkit, eminem, skunk anansie, the corrs, bsb, alicia keys, shakira, ... dus zoals je ziet niet echt oude artiesten maar tis zonde dat ze hier allemaal zo int stof liggen! *zie je* Dus meel zo vlug als je kan!!! Ook één echte fan van Westlife kan ik héél blij maken!!!! Liefs, Lientje van België! PS gegevens krijg je bij de mail! PS commentaar en aanbiedingen liefst melen okay! |
de nieuwste cd's.. en beluister je nu al niet meer??? .... zeker van die schijfjes met een blanke bovenkant en een brandbare onderkant?
|
je hebt zeker een échte originele cd van Westlife. Ja, wat een geluksvogel is de koper daarvan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je limpbizzkit?
kun je me mailen wat voor cd's je allemaal hebt? wat vraagje er eigenlijk voor? xxx |
Zijn 't allemaal van die boybands enzo? *ow neej, ziet Skunk Anansie ertussen staan*
Heb je er misschien 'n lijstje van..? :rolleyes: |
youve got mail :D
|
ik had je een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gehad...
ik wacht. |
wat moet het kosten dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke cd van Westlife? De laatste met "World of our own" ensow?
|
Eej Lientje,
heb het geld opgestuurd, waar blijft mijn cd? |
Jeej, okeej, sorry, heb hem net gekregen. Jeej :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |