![]() |
Meide: lekkere kontjes??
hey even een vraagje voor de meiden:
wat voor een kont vinden jullie lekker bij een jongen? klein of groot, strak of niet?? ook graag plaatjes :) ! |
zolang ie maar niet hangt zoals bij die hele oude opa's...
|
strak rond kontje, niet te groot, maar al helemaal niet te klein => heel ok (Y)
hm zoiets dus :cool: |
Ik kijk eigenlijk niet naar billen... Die zijn net als neuzen, ze storen me als ze echt niet mooi zijn, maar als ze wel mooi zijn valt me dat niet op. :P
|
|
Als hij maar geen 'vrouwelijke' vorm kont heeft :|
Maar ik vind het gewoon het mooist als een man in verhouding klopt.. een kont zal bij de een mooi staan en bij de ander lelijk. :rolleyes: |
Citaat:
Go girl (y) |
ik val niet op kontjes...... maar schijn 1 van de weinige te zijn :o
|
de kont van mijn vriendje :P
|
Citaat:
die van mijn vriend is goed gevormd, mooi rond, niet te groot (klein dus) en erg gespierd... :D perfect dus |
als je je handen er maar lekker op kan leggen, en het moet wel een beetje knijpbaar zijn (dus niet bikkelhard)
|
Rond, gespierd en het liefst niet al te harig.
|
Citaat:
|
Redelijk klein, strak, zacht, knijpbaar, niet té harig. En als ie zn bilspieren aanspant moeten er van die kuiltjes aan de zijkant zitten.
Ik heb hem al gevonden :o |
Citaat:
ik dacht dat iedere man standaard haar op zijn kont heeft :confused: |
Citaat:
Persoonlijk heb ik niet zo veel tegen op haar, moet kunnen zolang je de daadwerkelijke bil nog maar ziet ;) |
Citaat:
|
kijk niet naar kont
|
Het moet wel een mannenkont zijn.. geen vrouwenkont.. liefst een beetje gespierd en goed gevormt.
En absoluut geen opa kont.. of een harige kont.. :| :eek: |
Citaat:
En eromheen moet een lekkere afzakspijkerbroek zitten :cool: |
Citaat:
|
Hij moet niet breder dan mijn eigen kont zijn :D
Ik hou wel van een gespierde kont, maar niet té, want een kont van een schaatser ofzo vind ik weer te groot. Een heel lief klein kontje vind ik ook wel leuk. |
geen haren, geen uitslag.
|
Hoe weten jullie hoe een opa-kont er uit ziet? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet te groot, niet te botterig, lekker strak en aaibaar.
Zoals mijn vriend dus, da's perfect:), hoewel ik niet bepaald geil word van een mannenkontje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, dan maar extra steppen in de sportschool en meer de crosstrainer gebruiken :bloos: |
Citaat:
/me hoort bijna allemaal meiden keihard gillen van ellende. |
Citaat:
|
O ja, de bilnaat erbovenuit... Lekker lekker! :o :o
Is echt een "must-have" hoor mannen! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
een gespierde kont?? :confused: |
een mannelijke kont :)
Dus redelijk gespierd, niet 'breed' (liever nog langwerpig), met van die lekkere deukjes aan de zijkanten :). |
Die deukjes zouden een meisjes kont alleen maar lelijk maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar anders ga ik gewoon niet met hem :D |
Citaat:
|
liefst zo weinig mogelijk kont :)
yummieee |
pff, nooit over nagedacht.. maar wat ik mooi vind, een niet al te grote ass, niet te klein ook niet... mag wel wat vlees aan zitten *yum* en wat ik vooral mooi vind zijn die spieren daar... jongens hebben als ze hun kont aanspannen van die vage "hapjes" eruit... tja, kan het moeilijk uitleggen.... en natuurlijk een oversized box erbij... met kelwe boxer aan, en dan box half over de kont heen *of de kont over de box*.... ohh, kwijl :) *droomt weg*
|
Citaat:
Vedrongen.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, kuiltjes in kontjes zijn erg aantrekkelijk...gelukkig heb ik een vriend met kuiltjes
|
Citaat:
|
ik kijk graag naar kontjes hor!:p het liefst als ze in een legerbroek zitten die daarna natuurlijk snel uitgaat:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |