![]() |
[punk]Disgusted, Mistake, Lager Louts en Kezus Krijst in de storing zaterdag 13 maart
http://www.mistake.nl/13maart.jpg
zegt genoeg eigenlijk ik ga denk ik wel wie nog meer? en geen gezeik over of je de flyer mooi vind of niet want dat kan me aan mijn zitvlak oxideren |
4 euro moet ik wel kunnen missen, als ik de dag ervoor nou met ov naar utrecht al ga....
damn... ik moet maar dope gaan dealen om aan doekoe's te komen |
Dam nwat een lelijke flyer!
|
trouwens Ivo gaat ckv nog door?
|
Citaat:
en helaas ja ckv gaat door dus kom ook maar opdagen anders moet ik weer het gezwets van Bahare e.d. over al hun nutteloze uitgaans levens aan horen :D (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
andermans topic vol spammen OK maar je eigen dat is natuurlijk een beetje dom dus nu maar verder ontopic: Kijkende naar de vorige feesten georganiseerd door Daan zal het bier erg goedkoop zijn en het feest tot diep in de nacht doorgaan (y) |
je spamt zelf ook ieder zijn topic vol, dus niet huilen
en ik kom niet |
Citaat:
Ik ben erg benieuwd naar Lager Louts en Kezus Krijst in ieder geval |
euh
oh ja het is nog vroeg |
Mistake \M/
altijd lache alleen is het te ver. |
Citaat:
dit gaat waarschijnlijk wel weer een droog feest worden namelijk, ik ben ook wel benieuwd naar wat mistake aan nieuwe nummers heeft voort gebracht of het op het zelfde niveau is gebleven of misschien nog wel brakker :D |
Joah, ik ga 'r wel heen... ff m'n verjaardag in de Storing vieren. (y)
|
ghehe ik heb er wel zin in
Disgusted is echt wel heel vet ja vraag me af of er veel van de "haarlemse gemeenschap" komen zal wel denk ik |
Disgusted is idd erg vet. (ik eis wel gratis bier trouwens ;) :p)
en ik vermoed dat de Haarlemsche gemeenschap vertegenwoordigd zal zijn, een aantal iig ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat gaaf dat disgusted komt spelen,als ik vervoer weet te regelen ben ik er!
Wel kleine kans tho. |
kut ik moet echt aan geld zien te komen :(
|
Citaat:
nou ja dat lzou je nog niet lukken als je geld toe zou geven :p maar ehm tja t bier zal waarschijnlijk rond de 70 cent ofzo zijn dus dat moet wel te doen zijn dacht ik zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geertje en ik zijn vrijdag waarschijnlijk dus ook al in utreg dus je kan vrijdag waarschijnlijk dus wel al vast gaan maar ja dat weet ik niet helemaal zeker nog |
Citaat:
je kan tegenwoordig in de metro in r'dam als je gepakt word zelfs je boete pinnen met 'n draadloos pinautomaat :D |
Citaat:
lijkt mij :p |
Citaat:
maar ja ff tjekken of de storing ver is van geertje haar huis |
kan ik geen tjicks omkopen met al dit schoon?
|
Zaterdag 3 april komt er trouwens weer een feest met mistake en een hele zooi utregse bands. zal misschien wel weer de moeite waard zijn om uit te sjekken en iedere dinsdag avond is er geloof ik open bar met goedkoop bier en chille muziek.
|
Citaat:
Ik vind dat we een ralballen meeting moeten houden. |
wtf heeft die flyer gemaakt? :eek::( enneuh waar is de storing?
|
ow wacht ik zie het al, ik kijk niet verder dan m'n neus lang is... misschien kom ik wel ff langshobbelen; ligt een beetje aan de financiele staat waarin mijn geld verkeert zaterdag
|
Citaat:
|
jammer dat het punk is
|
ja als het nou metal zou zijn :rolleyes:
|
Citaat:
|
dan zou er jammer dat het metal is hebben gestaan
|
Citaat:
|
haha
|
Citaat:
|
Citaat:
maar verklaar u nader, wat had u in gedachten met een ralballen meeting? sowieso zuipen en smoken natuurlijk maar wat nog meer dan? |
up :)
|
ooit een keer zitten snatsen met die gitarist van de lager louts.
|
Citaat:
|
Citaat:
die kwam laatst bij de volta nog naar me toe of ik wat te snatsen had... |
Citaat:
gast, waarom denk je dat ik de term snatsen gebruiken voortaan wordt het sleutelsniffen ;) |
Citaat:
ik ken het alleen toevallig van een of andere snuifdoos die ik op vakanbtie heb gesproken, vandaar |
Citaat:
|
je neusschot wegwerken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |