![]() |
Wat is voor jou het ideale weer?
Graadje of 25, zonnetje en niet te veel wind. :)
|
Graadje of 10, 15, heel klein beetje zon, geen wind.
|
Mooi, blauwe lucht.. lekker schijnend zonnetje... graadje of 20... klein briesje...
En dan naar het park gaan en bij de eendjes gaan kijken :) Ik heb er zo'n zin in... |
25 graden, zon, licht briesje. :)
|
Citaat:
|
23 graden, affentoe een klein windvlaagje, geen bewolking of neerslag
|
Om de zoveel seconden een geestverrijkend briesje door de haren en een heerlijke zon. Oh die volovergoten zon van weldadigheid en lust. De tiranneerende wolken met haar machtige volgezouten lading tot de aardbodem bestemd. De luchtige dauw op een zondagmorgen met de druppels op je zadel. Vrolijke gezichten...
J'aime la vie! |
graadje of 2 heel sterke zon en overal sneeuw :) helemaal windstil
|
30 graden lekker aan het zwembad :cool:
een veel zon :) |
hoe warmer hoe beter :cool:
Kheb een hekel aan kou. |
-5
|
iig zonnig. Het maakt me verder niet veel uit hoe warm het dan is, als de zon schijnt ben ik blij. Maar ik moet zeggen dat ik nu wel zin heb om m'n zomerkleren weer s aan te doen :)
ow ja... wind=absolute nono k hou trouwens ook heel veel van sneeuw, maar dan moet het wel blijven liggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dagtemperatuur van een graad of 10, 's nachts een paar graden vorst. Weinig wind & zon. 's Ochtends moet 't ook ietwat mistig zijn.
|
Ik denk een graad of 20, en lekker zonnig. En als dat voor het eerst komt in de lente vind ik het het leukst, dan heb je dat zolang moeten missen dat je der zo vrolijk van wordt, maar als het elke dag is gaat het me misschien wel vervelen, dan mag het ook best een keer warmer of bwolkt. Ik vind het ook lekker als in de winter als het nog redelijk koud is de zon gaat schijnen zoals vandaag, daar wordt je ook vrolijk van.
|
Citaat:
|
29 graden, af en toe een zuchtje wind, zonnig en droog
|
Citaat:
|
Denk aan de perfecte lente dag: terrasjes (zonder glas) -weer, strandwandelingen, vlagen wind, warm zonnetje, bijna egaal blauwe lucht en droog natuurlijk.
:) ik heb zin in de lente! |
Citaat:
|
zomer, lekker aan t strand liggen (y) rokje aan, bruin worden :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij ons kun je in de tuin ook redelijk bruin worden bij lente weer :) dus dat is mooi meegenomen.
|
Citaat:
|
20-25 graden, schijnende zon met wat kleine wolken en een zacht verkoelend briesje.
|
Een graad of 20-25, de zon moet de hele dag schijnen, licht briesje en da wast wel.. ik heb al helemaal zin in de zomer..
|
15-18 graden, beetje bewolkt, beetje wind ..en als het motregent vind ik het helemaal niet erg :)
|
26 graden, geen wind
|
Citaat:
|
28 graden,zon,onbewolkt,licht briesje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals nu. Koud, helder met de mooie winterzon.
|
Citaat:
|
Lekker warm, 25 graden ofzo, blauwe lucht, beetje wind. :) Mja.. heb zin in de zomer!
|
Dat het lekker warm is, maar niet te benauwd. Klein beetje wind is niet erg, verkoelt juist!
|
Citaat:
En een graad of 10, beetje zon, bijna geen wind, lekker fris weer :) |
geen wolken aan de lucht, rond de 20-25 graden. Wel dat het af en toe een beetje waait.
|
Graad of 16-18. Zonnetje, en een minimaal briesje.
|
hmmz in de winter, -3, veel sneeuw en dan wel een zonnetje erbij*denkt aan der wintersport*
Zomer, graadje of 29, zacht briesje, lekker zonnetje Kut nou ga ik nog meer aan komende zomervakantie denken maar goed |
zonnetje, net niet te koud, wel zo dat je zonder jas buiten kunt lopen, graadje of 20 denk ik dus, beetje wind, heel weinig en dan eindeloos lang wandelen langs het ijsselmeer *zucht*
|
Een strak blauwe lucht, tussen de 25-30 graden (afhankelijk van of ik iets móet doen) en een klein, verfrissend briesje
|
20 graden, half bewolkt en een klein beetje wind. :cool:
|
SNEEUW!!!! maar niet te koud, geen vrieswind, maar wel heeeeeeelemaal wit (y) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |