![]() |
For those in need
Lord Give me a hairy coat to warm my tiny body to wrap myself around it and feel safe Please Lord Paint the sky purple And put in some lights to guide me the way i have to travel for so long Ow,and Lord Let me know That your attendence Is a coloured map for those in need to find their way |
ik vind hem erg mooi! Hij is niet bijster moelijk geschreven, maar je schept een soort van sfeer die me toch wel veel doet :) ga zo door zou ik zeggen :D
|
Citaat:
Ik ga altijd door :p |
deze is leuk, en heeft wel iets 'aparts'
ik kan et niet echt omschrijven |
Ik vind hem heel plechtig geschreven en niet mis, maar het is niet echt mijn stijl van gedichten. Ik vind de beschrijving wel mooi en ik kan me er ook een voorstelling van maken, maar die 'Lord' maakt het wat té voor me.
'Guild' is dat juist geschreven? Da's nl. een gilde. 'Guide' is leiden...en 'guilt', schuld dat past er volgens mij niet echt in.. :o |
Citaat:
En...wat betreft 'Lord' dat is voor mij ook nog wat onbekend gebied. Ik lees vaak zulke teksten over god, omdat ik me er nu erg in aan het verdiepen ben. Dankjewel! |
hmm, ik dacht dat ik al gereageerd had, niet dus. *warhoofd=*;)
Je gedicht; ik heb het niet zo op engelse gedichten, maar deze is goed te volgen en ik vind je verwoording speciaal. Vooral de laatste strofe vind ik erg sterk; leuk hoe je "het licht" van jezelf naar anderen verplaatst. Ik denk dat het mij zo aanspreekt omdat ik op het moment zelf erg zoekend ben hierin. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |