Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Biostabiel en andere Tell Sell reclame's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=768752)

PL€P 08-03-2004 12:06

Biostabiel

http://home.wanadoo.nl/mp3sites/tineke.jpg

Wie kent de biostabiel? Vanavond gaan ze het er in Radar (Tros) over hebben!

http://images.fok.nl/upload/biostabil2000.jpg

hij schijnt magnetische krachten te bezitten

natuurlijk

Reverend 08-03-2004 12:09

Ik vind die mensen die erin voorkomen briljant, vooral die bruno.

Sithan 08-03-2004 12:13

Citaat:

Reverend schreef op 08-03-2004 @ 13:09:
:cool:

Die magnetische kracht, ja duh dat voorbeeld alleen al van bruno :D hou ze bij elkaar en ze draaien...driemaal raden wat er met 2 magneten gebeurt als je die bijelkaar houdt :o
Tis gewoon een goedkoop reclamemagneetje met een goudkleurig omhulsel, koop dan gewoon een rasechte magneet en hang die om :cool:

Dat spotje komt gewoon te vaak als ik kijk :bloos:

Sweet Revenge 08-03-2004 12:31

Erg amateuristisch promotiefilmpje.
dit zegt waarschijnlijk ook wel iets over het product.

Geloof het zelf, je hangt zo'n ding om je nek en je kunt ineens alle stress handelen.

Coconut 08-03-2004 12:37

Wat een vre-se-lijk irritante reclame, elke ochtend! :mad:

Shox 08-03-2004 13:14

Citaat:

hahaha inderdaad ja :D, en het komt gewoon ook veel te vaak langs, of ik schakel altijd in op de verkeerde tijden, naja tis iig vet irri

Keyser Saus 08-03-2004 13:20

Dat is echt DE Tell Sell reclame :D

Ridder 08-03-2004 13:36

Citaat:

Die Ruud de Wild Wannab is mijn held :cool:

Nebula 08-03-2004 13:46

Nog een "leuke" reclame is trouwens die voor de Evenstar en de(ahum) "One" Ring (uit LotR). Hij komt vaak 's avonds laat en hier zitten ook een aantal mensen in die goed zijn voor een paar lachbuien.

Sweet Revenge 08-03-2004 13:49

Citaat:

Nebula schreef op 08-03-2004 @ 14:46:
Nog een "leuke" reclame is trouwens die voor de Evenstar en de(ahum) "One" Ring (uit LotR). Hij komt vaak 's avonds laat en hier zitten ook een aantal mensen in die goed zijn voor een paar lachbuien.
haha, inderdaad. Vooral dat stelletje. De evenstar symboliseert zogenaamd hun 'total love' En dan kijken ze elkaar even heel zwoel in de ogen :rolleyes:

Anneka 08-03-2004 14:16

Citaat:

ja super gewoon... 3 minuten tell sell is genoeg voor een lachbui van een dag bij mij. vooral de evenstar... je hebt ook nog een met bakjes die je op elkaar kan zetten die vink ook erg leuk :)

Uice 08-03-2004 16:22

BRILJANT! Bruno Santanera fokking roels!

Trut: "Wat is nou de meest gestelde vraag?"
Bruno: 'Serieus? Wat kost ie."
Trut & Bruno: "Hahaha!"

Uice 08-03-2004 16:23

Citaat:

(y) Vooral die gast die de elventaal heeft gestudeerd en DAAROM weet dat het een goed gemaakt sieraad is. Logisch.

Acey 08-03-2004 16:38

Geef mij maar über-enthousiaste Nol van RTL/Yorin Shop
die over zijn woorden struikeld als hij het FANTASTISCHE PAKKET aanbied, in een stevige draagtas met wel HóNderdVIJFTIG verschillende opzet-stukken waardoor je meteen al die rottige klusjes snel en makkelijk kan opknappen voor die fánTASTISCHE Prijs, die je zo zult horen en dan versteld zult staan. En NU meteen bestellen....

http://www.rtlshop.nl/rtlshop/ListPr...f/taccueil.gif

Andijvie 08-03-2004 16:54

Al die mensen die dat ding aanprijzen zijn zo geinig :) OMG, ik begin nu al weer te lachen :P

En die RTL shop is ook wel geinig, vooral Nol... hij is zo dom dat het bijna weer slim is :P

Je hebt ook zo'n spotje over schatten uit Egypte, dan krijg je van die über-lelijke beeldjes thuis met een echt laagje goud.. Whehe, die semi-professor is zo geinig :)

iemand of niemand 08-03-2004 17:01

Ik ken die spotjes wel. Nogal amateuristisch moet ik zeggen. Laatst stond een stuk in ik geloof de Telegraaf over die mensen die figureren in dat spotje, dat schijnen de buren van Tineke de Nooij te zijn, die het zo overenthousiast presenteert. Nouja het nogal duidelijk dat het oplichterij is, zoveel feiten klopen gewoon niet.

En Nol, die is natuurlijk ubercool (y) :cool:

actionhank 08-03-2004 17:07

Weet je wat ik nou merk bij die reclame van de Evenstar en die van die belachelijke Egyptische beeldjes: Volgens mij zijn die Engels pratende mensen Nederlanders die net doen alsof ze Engels zijn ("Hello, I'm a filmmaker"). Of ik zeg nu iets wat overduidelijk is, dat kan ook. Is iemand anders dat ook opgevallen?

Daangerous 08-03-2004 17:14

Citaat:

actionhank schreef op 08-03-2004 @ 18:07:
Weet je wat ik nou merk bij die reclame van de Evenstar en die van die belachelijke Egyptische beeldjes: Volgens mij zijn die Engels pratende mensen Nederlanders die net doen alsof ze Engels zijn ("Hello, I'm a filmmaker"). Of ik zeg nu iets wat overduidelijk is, dat kan ook. Is iemand anders dat ook opgevallen?
it's pure magic... die gast is echt geweldig

aniki 08-03-2004 17:34

dus.... iemand die de hele dag met magneten werk, wordt een soort superman??

Dat lijkt me wel cool. (y)

Andijvie 08-03-2004 17:39

Citaat:

actionhank schreef op 08-03-2004 @ 18:07:
't Zijn idd Nederlanders, volgens mij praten ze Engels om het geloofwaardiger te maken. (Mijn vriend geloofde me niet toen ik zei dat het Nederlanders waren, ik vroeg het aan een Brits meisjes dat hier studeert en ze vertelde dat het een typisch buitenlands accent is, en dat ik ook zo Engels spreek :P )

Otis 08-03-2004 17:46

haha, dat ze bij radar zelfs nog de moeite nemen.....(N)

maar RTLshop is inderdaad nog lachwekkender , vooral met de ''sexy lady''ofzo...2 van die silliconen kipfiletjes voor mooiere borsten :s

*snol in hoerentopje:'' de SexyLady bezorgt mij gewoon erg veel zelfvertrouwen, ik voel me veel zekerder en zonder de SexyLady had ik nooooit zo'n topje aan durven trekken , hiihihiihiihhi''
*lelijke presentatrice:'' maar je bent nu zelf óók een sexylady :D ;) :p ''

:|

Outlaw 08-03-2004 17:53

Citaat:

't Zijn idd Nederlanders, volgens mij praten ze Engels om het geloofwaardiger te maken. (Mijn vriend geloofde me niet toen ik zei dat het Nederlanders waren, ik vroeg het aan een Brits meisjes dat hier studeert en ze vertelde dat het een typisch buitenlands accent is, en dat ik ook zo Engels spreek )
En jij gaat het hier over geloofwaardigheid hebben? :D Het hele Tell Sell gebeuren zuigt zo ongelooflijk dat idd echt ongelooflijk lachwekkend is om naar te kijken.

Die voorbeelden van mensen die een product succesvol hebben gebruikt :D in één woord geweldig! Je kunt nog beter een aap daar neerzetten om het product daar te prijzen...

Ander voorbeeld: Die een of andere afslankpleister. Komt er zo'n presentatrice aangelopen bij een paar mensen die net een winkel uitlopen en ze ziet al van zo'n kleine 2 meter dat die mensen die afslankpleister in hun plastic tasje hebben :eek: :D (afgezien van de reacties van die mensen, want daar wil ik het niet eens over hebben)

DEChengst 08-03-2004 17:58

Bruno en Tineke zijn gewoon smerige oplichters. Optiefen van de TV en de bak in ermee.

Azathoth 08-03-2004 18:01

Citaat:

Mee eens.

Maar Tell Sell is wel handig als je niet kunt slapen :D

Sweet Revenge 08-03-2004 18:03

Citaat:

RPGFANATIC± schreef op 08-03-2004 @ 19:01:

Maar Tell Sell is wel handig als je niet kunt slapen :D

dat is waar, ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik laat 's avonds of vroeg 's morgens in gedachten naar Tell Sell kijk. Na een minuut of 8 kom ik dan ineens tot de ontdekking dat ik wel heel dom bezig ben.

Lunae 08-03-2004 18:12

Citaat:

Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 19:03:
dat is waar, ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik laat 's avonds of vroeg 's morgens in gedachten naar Tell Sell kijk. Na een minuut of 8 kom ik dan ineens tot de ontdekking dat ik wel heel dom bezig ben.
herkenning... :o

DEChengst 08-03-2004 18:15

Behalve een oplichter is de heer Bruno ook nog eens dom. Op zijn website beweert hij dat de Curie temperatuur van de Biostabil -310 °C is. Ik heb toch geleerd dat dat de laagste haalbare temperatuur -273 °C is. Bovendien verliest een magneet zijn magnetisme als de temperatuur hoger is dan Curie temperatuur. Of meneer Bruno wil ons natuurlijk duidelijk maken dat zijn wondermagneet never nooit niet magnetisch is :evil: Als dat ding niet magnetisch is kan het ding natuurlijk ook niet werken, is ie ongewild alsnog eerlijk :D

Andijvie 08-03-2004 18:16

Citaat:

coekie schreef op 08-03-2004 @ 19:12:
herkenning... :o
Ja, ik ook :)

Vroeger waren er veel kook-tell sell dingen, met van die handige keukensnufjes.. als ik honger had keek ik daar altijd uren na, echt leuk :P En die filpjes herhalen ze echt continu, dus op een gegeven moment weet je alle leuke dingetjes en kan je je daar weer op verheugen :P :o

Tinkiebell 08-03-2004 18:21

Maar ik heb wel gehoord van een kennis, die hem ook heeft.. dat het echt helpt.. (de biostabil 2000).. want er zit een magneet in ofzo, en diegene zijn zus, als die een aanval had, dan deed ze eerder altijd een magneetje bij haar oor ofzo, en dan ging het weer goed.. en dat is dus ongeveer hetzelfde wat die biostabiel doet.. maargoed.. de reclames zijn idd wel erg grappig.. mijn favo is die van RTL/yorin shop..:D

Ieke 08-03-2004 18:56

Citaat:

Mariejen schreef op 08-03-2004 @ 19:21:
Maar ik heb wel gehoord van een kennis, die hem ook heeft.. dat het echt helpt.. (de biostabil 2000).. want er zit een magneet in ofzo, en diegene zijn zus, als die een aanval had, dan deed ze eerder altijd een magneetje bij haar oor ofzo, en dan ging het weer goed.. en dat is dus ongeveer hetzelfde wat die biostabiel doet.. maargoed.. de reclames zijn idd wel erg grappig.. mijn favo is die van RTL/yorin shop..:D
Ach, als je erin gelooft werkt het voor de dingen die tussen de oren zitten. Handig, dat scheelt weer geld voor de gezondheidszorg.

Ik vind het belachelijke reclame's. Ook van zo'n luchtbed: Jaaaaa mensen zelfs een tijger kan er op liggen..... en dan laten ze een echte tijger op dat luchtbed springen. Hij zal zijn nagels maar uitzetten. Logisch dat hij nu niet kapot gaat, zijn poten zijn heel zacht. Voor dit soort dingen een vette roloog en voor die mensen die erin trappen al helemaal -> :rolleyes:
Die eveningstar zou ik eigenlijk nog wel willen zien.

Titel topic aangepast.

Acey 08-03-2004 19:08

Vroeger had je idd van die slicers voor groente en fruit zodat je die hélémaal kon snijden tot het eind, zonder je vingers in gevaar te brengen.

Maar als er een nieuwe is (behalve afslanken en huidspul) kijk ik em wel altijd.

Uice 08-03-2004 20:22

Citaat:

Ieke schreef op 08-03-2004 @ 19:56:
Ik vind het belachelijke reclame's. Ook van zo'n luchtbed: Jaaaaa mensen zelfs een tijger kan er op liggen..... en dan laten ze een echte tijger op dat luchtbed springen.
Maar hoe handig is het om een tijger op je luchtbed te kunnen zetten (y)

Ook een geweldige Tellsell vind ik die van de 'Garanteed laughs' video, een video vol verborgen cameragrappen allemaal gebaseerd op één principe: tieten/konten zijn grappig.

Maar het is natuurlijk het leukste als ze iets aanprijzen en er is één slimme en één mongool die maar niet snapt dat het product werkelijk perfect is en telkens denkt dat het weer fout zal gaan (y)

Ieke 08-03-2004 20:30

Citaat:

Juice schreef op 08-03-2004 @ 21:22:
Maar hoe handig is het om een tijger op je luchtbed te kunnen zetten (y)
Heel handig, heeft de tijger een lekker zacht bedje om op te slapen.
Het ging erom dat hij niet lek te krijgen is :D

geen punt. 08-03-2004 20:59

Wat zeee ze er in Radar over? :o

PV 08-03-2004 23:20

Citaat:

geen punt. schreef op 08-03-2004 @ 21:59:
Wat zeee ze er in Radar over? :o
een man in het filmpje is de broer zoon van die vent die het bedacht heeft, de andere personen zijn idd buren van Tineke de Nooij..

die man woont overigens dus in Nederland, in de provincie Groningen ergens :p en niet in Italie zoals in t filmpje gesuggereerd werd ofzo (heb t filmpje zelf nooit zo goed bekeken)

ze hebben dat hangertje opengemaakt en bij een of andere universiteit laten onderzoeken, er zat geen grond uit Zaire in maar gewoon een magneetje wat een paar euro kost :p en het hangertje zelf zou ongeveer 40 euro kosten.. waar je bij TelSell dus 120 euro voor moet betalen.

en zo ging het nog even door... :o

AJMouse 09-03-2004 00:16

http://img24.photobucket.com/albums/...eer-van-as.gif

geef mij maar smoke away

actionhank 09-03-2004 03:00

Nee wacht ik weet de leukste

Kennen jullie die reclame van die mensen die iets spreken, maar wat dan Engels nagesynchroniseerd wordt, en waar ze het hebben over zo'n erectiepompje?

Miles 09-03-2004 06:22

Citaat:

Of die Sjonnie die de biostabyl aan z'n vriendinnetje geeft...

Anneka 09-03-2004 07:46

Citaat:

Bruggo41 schreef op 09-03-2004 @ 07:22:
Of die Sjonnie die de biostabyl aan z'n vriendinnetje geeft...
tja dat is dus zijn eigen zoon ;)

Citaat:

Nee wacht ik weet de leukste Kennen jullie die reclame van die mensen die iets spreken, maar wat dan Engels nagesynchroniseerd wordt, en waar ze het hebben over zo'n erectiepompje?
ik ken dat erectiepompje niet maar vroeger werd wel alles van het nagechroniseerd. dat vond ik echt prachtig. je had allerlei handige dingen. een strijkhulp, schoonmaakmiddel een dwijl ga maar door. ik keek het nog best vaak ook :s
wij hebben het nu btw 24 uur per dag op tv.

lucy48 09-03-2004 08:32

Citaat:

PL€P schreef op 08-03-2004 @ 13:06:
[afbeelding]

Wie kent de biostabiel? Vanavond gaan ze het er in Radar (Tros) over hebben!

[afbeelding]

hij schijnt magnetische krachten te bezitten

natuurlijk

Ik zie wel eens klanten in de supermarkt die daarwerkelijk zo'm ding hebben

marlies 09-03-2004 08:37

Citaat:

lucy48 schreef op 09-03-2004 @ 09:32:
Ik zie wel eens klanten in de supermarkt die daarwerkelijk zo'm ding hebben
wat zijn mensen toch dom (n)

naan 09-03-2004 08:50

Citaat:

Ridder schreef op 08-03-2004 @ 14:36:
Die Ruud de Wild Wannab is mijn held :cool:
idd ^_^ en dan die lelijke vriendin die bij hem zit :p

t is ook zo leuk dat ze proberen te doen alsof ze gewoon in een park zijn gaan filmen en mensen tegenkomen met de biostabil, zoals die oma met de fiets :D

die uitvoering met goud en zilver is trouwens TE lelijk (zij ze eigenlijk allemaal :D )

geen punt. 09-03-2004 10:47

Ik vind die spot met die Italianen die staan te kutten met zo'n band om hun kont die trilt en waardoor ze een beter lichaam moeten krijgen echt geniaal :D

Anneka 09-03-2004 13:33

Citaat:

biersmurfin schreef op 09-03-2004 @ 09:50:
idd ^_^ en dan die lelijke vriendin die bij hem zit :p

t is ook zo leuk dat ze proberen te doen alsof ze gewoon in een park zijn gaan filmen en mensen tegenkomen met de biostabil, zoals die oma met de fiets :D

die uitvoering met goud en zilver is trouwens TE lelijk (zij ze eigenlijk allemaal :D )

ja ik vind ze ook niet mooi.

Citaat:

Maar ik heb wel gehoord van een kennis, die hem ook heeft.. dat het echt helpt.. (de biostabil 2000).. want er zit een magneet in ofzo, en diegene zijn zus, als die een aanval had, dan deed ze eerder altijd een magneetje bij haar oor ofzo, en dan ging het weer goed.. en dat is dus ongeveer hetzelfde wat die biostabiel
ik hoorde bij radar dat je voor een paar euro zo'n magneet kan kopen. dan laat je er een hanger aan maken die wel mooi is en hij doet hetzelfde werk. maar veel goedkoper. :o

kneisje 09-03-2004 13:43

Heel komisch ja allemaal. Ik heb al 2 mensen gezien met een biostabil om :p
Nog een heel erge tell-sell reclame (hij is er momenteel alleen niet meer geloof ik): de vibromasso ofzo, 2 Italiaanse dames die heel erg druk staan te praten over een vrouw die in een badpak op dat apparaat met van die trillende banden om Die is echt te erg :D

professor2 09-03-2004 13:51

Citaat:

popcorn schreef op 09-03-2004 @ 14:43:
Heel komisch ja allemaal. Ik heb al 2 mensen gezien met een biostabil om :p
Nog een heel erge tell-sell reclame (hij is er momenteel alleen niet meer geloof ik): de vibromasso ofzo, 2 Italiaanse dames die heel erg druk staan te praten over een vrouw die in een badpak op dat apparaat met van die trillende banden om Die is echt te erg :D

die ken ik die is al heeel oud maar wel vet
en natuurlijk de uber reclame van alles is quick and bright

iemand of niemand 09-03-2004 13:59

Citaat:

professor2 schreef op 09-03-2004 @ 14:51:
die ken ik die is al heeel oud maar wel vet
en natuurlijk de uber reclame van alles is quick and bright

Mee eens :)

http://www.rtl.nl/components/program...ie_210x234.jpg :cool:

Sweet Revenge 09-03-2004 14:01

Citaat:

iemand of niemand schreef op 09-03-2004 @ 14:59:

[afbeelding] :cool:

er is nu ook een nieuwe presentatrice. Een of andere blonde doos die het nog 10 keer slechter doet dan Vannessa

Anneka 09-03-2004 14:58

Citaat:

Sweet Revenge schreef op 09-03-2004 @ 15:01:
er is nu ook een nieuwe presentatrice. Een of andere blonde doos die het nog 10 keer slechter doet dan Vannessa
ja vannessa is zwanger of is net bevallen daarom hebben we nu die blonde doos.

geen punt. 09-03-2004 17:15

Citaat:

iemand of niemand schreef op 09-03-2004 @ 14:59:

[afbeelding] :cool:

Ik ben fan van die vrouw :bloos:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.