![]() |
[xp] word 2003 crash
als ik word open, crasht ie binnen 5 seconden ofzo.. zelfde met wordpad.. geen idee wat ik eraan kan doen, geen virussen, geen spyware, heb windows en office al geupdate..
dit heb ik uit de wirwar van debugcodes gehaald.. Code:
AppName: winword.exe AppVer: 11.0.5604.0 AppStamp:3f314a2f any idea's? :/ |
Opnieuw installeren
|
fijn.. heb je ook een onderbouwing? of weet je het ook niet, en kan het weer gewoon terugkomen? en wordpad ook?
|
Citaat:
je word doet het niet :| En aangezien je ook niet echt iets geeft waar we iets mee kunnen, is het dus opnieuw installeren :) |
ik kan er zelf ook niet echt iets mee, wat voor info wou je nog meer hebben?
en het lijkt me raar dat opnieuw installeren het probleem oplost, als wordpad hetzelfde doet |
Citaat:
Als je een file mist die word en wordpad beide gebruiken zal het beide problemen geven. Opneiwu installeren zou die file weer aan moeten maken.. |
zou ie dan niet aangeven dat ie een bestand mist?
|
Citaat:
Maar ze kunnen moeilijk voor ieder bestand een foutmelding gaan inbakken en voor iedere error een melding verzinnen.. |
hpzpm308.dll is een printer driver dll file.
install eens de standaard windows drivers voor je printer? als je die al hebt, probeer dan juist de nieuwste van www.hp.com :) wacht nog maar even met reinstallen van word, overigens. |
thx allebei, geen idee dat modname zou betekenen dat ie dat bestand miste, maar goed... ik heb net herstellen gedaan, en nu werkt t gewoon weer, en dat bestand heb ik ook (nu iig)..
|
:cool: (y)
het miste het trouwens niet, maar dat terzijde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |