![]() |
Raoul Heertje, Yoep v t Hek, Najib Amhali..
Welke comediant vinden jullie t best?
Niet alleen uit die 3 hoor, gewoon uit alle comedianten die er bestaan.. |
Raoul Heertje samen met Thomas Acda vin ik geweldig... :)
maaruh hoort dit niet op 't podium o.i.d. |
Yoep van t Hek dan maar........:confused:
|
Ik verplaats deze naar het podium. Ik denk dat ie daar beter thuishoort.
|
Best, al staat het bij onzin..
|
zie onder, ik snap het nietmeer hier :D
|
Theo Maassen vond ik erg leuk in 'Neuk het Systeem' .. en verder vind ik NUHR leuk, en Lebbis en Jansen, en Hans Teeuwen ook wel, en Youp, en Jochem Meyjer, en zoveel!! Maar Schudden is het leukst, al is dat niet echt cabaret, maar wel een beetje :D
|
kopspijkers cabaret met Viggo Waas, Peter Heerschop en Hans Lebbis vind ik wel errug koel, jammer dat die er niet meer zijn, maar ja die typetjes zijn ook wel errug roelend
|
Citaat:
:D |
Hans Teeuwen, Youp van t hek, en Herman Finkers :o
|
Yoep v t Hek vind ik heel goed, maar ik lig ok helemaal in een deuk om Raoul Heertje denk dat ik dat de 2 beste vind
|
Vincent Bijlo vind ik ook wel goed als k iets van hem hoor :) K weet niet of hij echt een comediant is eigenlijk...
Verder zijn ze eigenlijk allemaal leuk :) Bert Visscher is hier nog helemaal niet genoemd? Heeft geweldige dingen :) |
O help, ik kan niet kiezen.........
-Youp van `t Hek:cool: -NUHR;) -Bert Visscher -Freek de Jonge -Diererik van Vleuten en Erik van Muiswinkel -Herman Finkers -enz., enz., enz. Maar geen Theo Maassen of Hans Teeuwen!(n) |
Hans Teeuwen ben ik zwaar fan van.
En bij Dit was het nieuws is Raoul Heertje erg goed! Acda en De Munnik zijn overigens op het toneel ook erg leuk en als 'jong talent' Jochem Myjer. Die gaat ver komen! |
Zeker Youp van 't Hek!
Voor een ontspannen ietwat simpelere grappen (wat mij betreft weinig intelligentie en ook niet al te veel kwaliteit) Lebbis&Jansen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |