![]() |
wat bespreken jullie altijd in de kantine?
op school? of bij de sportclub? :)
|
Hetzelfde als hier...
|
De filosofische benadering van de quantummechanica. Bij gebrek aan mensen die dat begrijpen:
- voetbal - studie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verband tussen filosofie en seks?
Nee, het ligt er maar helemaal aan met wie ik ben eigenlijk. |
Citaat:
|
Meestal gaat het over de les die we hebben gehad...
|
het weekend, ongeacht welke dag (y)
|
van alles en nog wat
|
Voedsel. :p
|
het forum van scholieren..
|
Citaat:
|
Anti-materie. :cool:
|
Citaat:
|
uitgaan,kleding,sex,meisjes vanalles eigenlijk,soms ook wat serieuzere gesprekken maar er zitten in "mijn" groep een stuk of 3 figuren (van de plus-minus 15 man) die het gesprek altijd op sex uit laten draaien :|
|
daar ga ik ook altijd offtopic :P
|
Jongens..
|
Offtopic ja:D
|
Citaat:
|
van sex tot en met broodbeleg.
|
overal over, maar op maandag altijd over de nacht van zaterdag tot zondag
|
Over van alles.
|
zit nooit in de kantinie dus bespreken we der niks :P en als we der lopen bespreken we altijd hoeveel er nog op je pasje staat en wat je gaat kopen.
|
Vrouwen, natuurlijk.
|
Van alles.
|
Niets, want ik sta altijd buiten.
|
We hebben geen kantine. Ik zit altijd op de bar omdat die toch nooit in gebruik is behalve met feestjes en open avonden. Maar dan praten vaak over de lessen die we hebben, wat we hebben gedaan/gaan doen en over nog een hoop andere dingen
|
mm ja met mannen onder elkaar gaat het meestal wel over vrouwen, standaard. Vrouwen onder elkaar praten ook alleen over kleren of mannen.
|
Ik praat nooit in de Kantine.
|
van alles
|
alles...echt alles
|
Heel veel verschillende dingen, vandaag:
* Disney films (Bambi is t leukst! Nee sneeuwitje! Neehee de kleine zeemeermin! enz enz) * Het succes van K3 nadoen, maar dan de mannelijke versie (R1, robin wilde alleen zingen, nee niet die van idols) |
Citaat:
|
alles
|
wat niet?
|
met wie je seks hebt gehad, hoe besopen je was en de rest van je weekend/vakantie\
momenteel ook wel wie je denkt dat gaat zakken voor zn examen :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat gewoon over van alles en nog wat, ligt eraan waar we zin in hebben. Heel vaak praten we wel over wat er dat moment op de tv is. |
Citaat:
|
Alles wat in den hoofden opkomt en aan de eisen voldoet om
over te kunnen praten natuurlijk. :cool: |
Van alles.
|
Citaat:
|
Ik zit bijna nooit in een kantine, alleen nu op mijn stage, maar meestal zeg ik niet veel. :bloos:
|
Citaat:
|
iets wat altijd aan bod komt is het merk SweeX :s
|
Citaat:
kan hasseltboy ook niet zoveel aan doen dat hij dat niet weet...hij weet niet hoe het echt in de wereld is. |
Uiteraard over oligopolieën, altijd iets over te zeggen :o
Serieus : school, enz. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |