![]() |
Ontcijfering
Hier staat wat geschreven, het is van groots belang dat ik erachter kom wat er staat. Ik heb het zelf geschreven toen ik sliep. Ik heb het meeste al gevonden.
"de W van/voor ...... het grootste gedeelte in je hoofd" http://picserver.org/view_image.php/8F582T4WBYZ En heeft iemand enig idee waar; "ch. l + mt" voor zou kunnen staan? Ik wist niet echt waar ik dit moest zetten dus dan maar hier. Ik hoop dat ik serieuze hulp kan krijgen ook al is de foto slechte kwaliteit. Bedankt alvast. |
Ik kan het zo snel niet zien nee.. misschien een naam of een plaats of zo?
ennuh.. geschreven toen je sliep? Dat doe ik nou nooit :P |
Lijkt me meer iets voor mystiek, of anders DK.
|
Je kan het niet inscannen ofzo, want het is echt bagger om te zien.
t eerste dat bij het woord op kwam door de mmmmm pootjes, was mamma(n/m) marian maar ik zie het echt slecht. ch.l +mt Zou veel kunnen zijn, nu lijkt het op een chemische formule. Het zouden ook namen kunnen zijn Ch... L... en M.... L.... zoals vroeger Mark+Natalie ofzo... Maar ook namen waar je aan moet denken, om de een of andere reden. Vakken op school waar je moeite mee hebt Chemie (l zou ik niet weten) + moderne talen. Ik spui maar wat ideeën. |
Ik zie geen foto, alleen een rood kruisje. En de server ligt er niet uit op het moment.
|
|
Euhm hoe wou je een rood kruisje ontcijferen??? :rolleyes:
|
Citaat:
aan. je namen hebben geholpen nl. Charlie Lownoise & Mental Theo :O dat andere woord weet ik nog steeds niet. mamma/wanna mars etc ik kan er maar niet achter komen Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... |
ik zie alleen een kruisje :confused:
|
Citaat:
|
een scan zou mooier zijn ;)
maar dit krijg ik er uit de W van het geweld ? ? h?fd min late ??? kan er nog nix van maken :( kan je misschien een beter foto of liever een scan regelen?? |
de w van wonderfull days? dat is een liedje van hun
|
Citaat:
ik heb geen scanner dus dat gaat niet lukken :( het moet iets zijn met een i denk ik want er staat een puntje boven. (trouwens dat daaronder heb ik niet in mn slaap geschreven, dat was omdat ik dat nummer op de radio hoorde en toen wilde ik het gaan downloaden.) ////////edit, ik heb grpobeerd het detailvol na te tekenen : http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg |
lijkt meer op wat bergen en een vogel, dan een stukkie tekst
|
dat nagetekende: wuns??? :confused:
|
ok ik ken wel mensen die 'niet zo duidelijk' kunnen schrijven maar dit slaat echt alles :nono:
|
En waarom denk je dat het van groots belang is wat je schreef toen je sliep?
En waarom denk je dat je dit schreef toen je sliep? Dat kan je toch niet weten? En waarom denk je dat er iets betekenisvol staat? Als je 't mij vraagt is het bullshit. |
Citaat:
|
Nirvana
(heb je daar iets mee?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |