![]() |
Orgasme verlicht menstruatiepijn?
Ik heb al jarenlang last van een pijnlijke menstruatie, zelfs met de pil. Op bepaalde momenten heb ik flink last van krampen, waardoor mijn zin in seks naar het nulpunt zakt. Ik heb echter gehoord dat een orgasme de menstruatiepijn zou verlichten, omdat de baarmoeder dan samentrekt. Gisteren ben ik dan (bloos bloos) maar even aan het randjesfietsen gegaan, dwars door de pijn heen en met een handdoekje onder de kont. Ik had echt het idee dat ik achteraf minder pijn had. Is het een fabeltje, of werkt het echt?
|
Dat maakt toch niet uit, als het maar helpt!
|
Het schijnt echt te werken,bij mij iig wel!
Ik heb veel minder pijn sinds ik de Pil slik dus heb het eigenlijk niet meer nodig maar voordat ik aan de Pil was deed ik het altijd. |
Volgens mij zorgt het ervoor dat de krampen minder worden omdat de baarmoeder zich goed kan ontspannen voor een tijdje... Bij mij werkt 't iig ook, en ik wordt dan ook makkelijker ongesteld. (Normaal heb ik 1 dag erge krampen vóór ik ongesteld word, als ik dan een orgasme heb gehad, word ik eerder ongesteld, waarschijnlijk dus weer omdat de baarmoeder zich beter kan ontspannen en de vloeistoffen etc er daardoor beter uit kunnen oid...)
|
bij mij werkt het, niet zo heeeeeeeeeeeeeel lang, maar t werkt wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |