![]() |
Alf
Iemand fanatiek kijker? En wat vinden jullie ervan ik lach me echt suf, een van de betere comedy's naar mijn mening.
|
Alf is lief. :)
De serie vind ik stom. (n) |
Ik vind het een stomme serie (n)
|
Beetje outdated he ;)
Was grappig in 1992 ofzo... Wiv wanneer het gemaakt is... Nu kan ik er niet meer om lachen. |
Hij ziet er vet uit.
|
Citaat:
|
Die serie vond en vind ik altijd vreselijk.
Het was nooit echt grappig op de een of andere manier... |
Ik vind het wel geinig, vroeger ook... maar ik vond hem vroeger vooral stom omdat hij graag katten eet... Nu is het dus iets leuker :P
Maar Home Improvement is leukerder :P (Ik hou van series die zo vreselijk slecht zijn dat ze weer leuk worden :) ) |
Citaat:
Verder vind ik het een kutserie. |
Ik denk dat ik in totaal 5 afleveringen gezien heb, tja als je niks te doen hebt. Maar nee ik vind het helemaal niks. Die Alf ziet er freaky uit en ik vind de serie helemaal niet grappig.
Ohja de outfits van "zijn" gezin zijn wel lekker fout '80 stijl :cool: |
Alf = HILARISCH!!!!
die was iedere aflevering gewoon geweldig, die droge opmerkingen... The Flat Mountain -__- (y) :cool: :D |
wanneer komt dat?
Want volgens mij ken ik het ergens van maarja kan zo 123 niet voor de dag halen wat het is... |
Citaat:
|
k vond et vroeger eigenlijk nooit echt leuk.. en die familie eromheen is nog steeds irritant
maar alf is eigenlijk echt cool.. zo droog :) |
Er is geen serie die in de buurt komt van deze qua niet-grappige 'humor'. Hoogstens Ab Normaal.
|
In de avond na 22.00 komen nog veel ergeren.
De enigste waar ik om kan lachen die nog op de tv is Seinfield,ver is alles gewoon bagger. |
Vroeger keek ik het weleens. Alf = idd heel erg lief. Serie vond ik toen ook wel grappig.
|
Ik heb iets tegen series waar een pop in mee speelt, vooral als het voorspelbare sitcoms zijn. Aan de andere kant is het wel zoals Andijvie al zei "zo vreselijk slecht dat het weer leuk wordt", maar ik kan er toch niet altijd tegen :P
|
hij wil altijd de kat opeten :evil:
|
Ik vond het vroeger echt heeel leuk. Nu niet echt meer, maar Alf (de alien dus) blijft echt erg stoer (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
geniaal. :cool: |
Citaat:
|
Alfmeister is cool!
|
Urgh echt wat een vreselijke serie! Alf ziet er misschien wel leuk uit met die croissantneus, maar zijn stem past er helemaal niet bij.. en die man lijkt op Bill Gates. (n)
|
Citaat:
Dat is echt knap, als ze dat voor elkaar krijgen... En Alf is gewoon stoer :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |