![]() |
Faab's Photoshop Contest
Ik start een nieuwe contest.. met het volgende plaatje
http://picserver.org/view_image.php/380RI2R02YK/256 Voor een vergroting klik hier: Vergroting Succes.. maak er iets moois van :D EINDIGT OP 15 MAART 20.00 UUR |
Ik ben benieuwd..
|
Mmm eens denken wat ik er mee ga doen
|
kutplaatje
|
plaatje is wel veel mee te doen denk ik eigenlijk
*is wel een mooi plaatje voor een sumo, maar ik zal me beheersen deze keer* |
Citaat:
Moeilijk plaatje, even paar daagjes over denken... :) |
Ik moet zelf ook nog even goed nadenken wat ik ga doen... weet het ook nog niet.. ik heb al wel de tekst weggecamoufleerd :D
|
Weer water. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
niet zeiken over het plaatje, zorg maar dat je wint, dan kan je zelf wat kiezen.. maak er lekker sneeuw van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz ff kloten
hmz kutplaatje idd :P |
Citaat:
Citaat:
Ik ga vanavond aan de slag! :cool: |
|
Is het nou werkelijk zo moeilijk om serieus mee te doen? Is toch niet teveel gevraagt hé.
|
serieus komt later... :rolleyes:
maar vul je scherm eens met t plaatje dat is toch moooooooi :| |
|
Ik doe ook es mee
http://paintedblack.endoria.net/zooi/sharkattack.jpg Niet zo heel bijzonder, maar ach, verveling doet wat met je he? [edit] the comedy effect [/edit] |
Dat is eigenlijk best wel een supergrote haai.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik vind hem leuk :D
|
greenpeace en water heb ik in een eerder topic voorbij zien komen............... daarnaast is het ook nog eens "niet zo mooi" gedaan.
|
Citaat:
En kweet dat het niet zo mooi gedaan is, maar kben niet echt uh... handig met al die programma's. Ik ben nog in de leer ;) |
ik zou misschien ook wel mee willen doen maar ik heb alleen geen photoshop kan je dat ergens downloaden ofzo
thanks, lot |
Citaat:
|
Citaat:
|
hier kan je een trial versie downloaden. Een volledige versie zal je moeten kopen of op een andere manier zien te regelen. Succes (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maja dat ga ik dus niet doen lama toch bedankt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh.. photoshop kun je gewoon bij kazaa downloaden hoor... moet je wel zorgen dat je de serial of keycode erbij download ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lot, pm Faab gewoon even zodat je hier niet meer reactie's geeft dan nodig is. |
|
leuk gedaan, alleen volgens mij lijdt dit plaatje aan het zogenaamde meerdere-zonnen-syndroom. Doe dus even wat aan die schaduw, want volgens mij klopt het niet helemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |