![]() |
herwaarderingstopic greenday - dookie
ideale meezinger
en altijd leuk om te horen (als je het een tijdje niet meer gehoort hebt that is) en wat vinden jullie ervan? vriendjes en vriendinnetjes? |
Het is er nooit van gekomen om hem te kopen, helaas.
Ik hoorde het voor het eerst op zeilkamp in de brugklas, toen vond ik het nog stom. Later kon ik Green Day wel waarderen, nu vind ik sommige nummers nog steeds wel gaaf. |
nou sjoerdje, ik ben het helemaal met je eens.
|
welcome to paradise :cool:
eigenlijk wil ik met deze cd trouwen.... |
Hele leuke CD. Mijn 1e legaal gekochtte CD en ik luister er nog altijd met veel plezier naar...
|
een te vette cd gewoon
ik denk dan ook dat je een iq van onder het N.A.P. hebt als je deze cd niet kan waarderen I was alone |
ja toffe cd, die luisterde ik altijd stiekem toen ik nog gabbertje was
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha, dit was ook mijn eerste altobandje :D |
Citaat:
|
ik vind het een kut album en snap niet waarom het als één van hun beste cd's word gezien.. Ik vind Nimrod veel beter. als in, minder slecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
ah toe ah toe ah toe |
Veruit de leukste CD die ik van ze ken. Ik denk dat 't aan de drummer ligt.
Ik hem 'm orgineel trouwens. In de groene hoes! Whoehoe! |
Groep 8 disco's. (y)
|
ja vroeger luisterde ik et wel, nu niet meer...
|
Ik heb hem ook in de welbekende gifgroene hoes :cool:
Hij is nu leuk om 1 keer in de maand naar te luisteren maar ik heb hem eerst helemaal grijsgedraaid |
Deze cd is een beetje jeugdsentiment voor mij. Ik heb de CD al sinds 1995. En zo af en toe draai ik em nog wel eens. Persoonlijk vind ik dit het beste punk-album ever (y)
When masturbation lost it's fun :p |
Samen met Smash, Nevermind en Punk in Drublic mijn favoriete cd toen ik 9 was.
Tegenwoordig de enige cd van dat rijtje die ik nog af en toe draai. |
cHa0s en ik hebben hem laatst tijdens het zuipen maar weer eens opgezet en hij blijft gewoon voor leven in de brouwerij zorgen (y)
|
die cd rockt wel.. alhoewel ik nooit echt een liefhebber ben geweest van greenday. maar vroeger verplichte kost voor iedereen :)
|
Vroeger vond ik het helemaal leuk en wel. Daarna had ik echt zoiets van wat een neppe shit..maar nu kan ik het toch steeds meer waarderen..Vet album, als time of your life er nou opstond had ik hem al helemaal gekocht..mar nu staat ie gewoontjes op mijn pc. :)
|
green day kan mij nog altijd plezieren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I've got that one! met het groene hoesje natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vette cd
|
Citaat:
mag billie es laten zien hoe strong z'n arm is |
Citaat:
When masturbation lost it's fun |
ik heb hem ook
idd een heerlijk meezing cd'tje:) |
Citaat:
|
oldskool hoor, en altijd leuk om terug te horen (naja niet té vaak) en mee te zingen haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
scherrpp |
Hun beste werk, want Longview staat erop. Toch? :bloos:
Ze hebben zoveel shit en het is bijna allemaal kut, maar longview, nee, longview is longview (y) |
Ik vond hem vroeger vet tof, nu eigenlijk ook nog wel, maar op die cd ligt nu wel een vette laag stof.
en idd, de ideale meezinger na een paar bier. |
idd, erg goed album. Jammer dat Green Day lookout records verneukt heeft hahaha, al was het niet de bedoeling, van Green Day en de oude lookout eigenaar.
|
Citaat:
|
Ik heb hem hier origineel liggen. Ben geen punkliefhebben, maar het is een hele vette cd :D
|
Ben er nooit weg van geweest.
|
Ach man.. Green Day Schmeen Day, ga echte muziek luisteren.
|
een van de weinige punk cd's die aan te horen zijn
|
Was er eigenlijk ook een hoes die niet groen was dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Green Day is wel heel erg jeugdsentiment, net als the offspring ofzo, toen k 11 was kon k zoiets waarderen, nu doet het me niet bepaald veel meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |