![]() |
PM versturen
Klein detail, maar is het misschien niet handiger als je de toets "herstellen" en "versturen" met elkaar omwisselt?
Want ik gebruik veel de TAB toets en automatisch druk ik daar dan een aantal keer op bij het versturen van een post - zodat ie direct verstuurd, maar geen preview laat zien. Nu is dat bij PM versturen totaal anders. Doe ik daar evenveel keer op de TABtoets drukken en dan herstelt ie het net geschreven bericht. Is irritant :o Maar misschien hebben anderen daar geen last van? |
Strak plan. (y)
|
is het al opgelost of snap ik je vraag niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb jij geen toegang tot admin. :)
|
en het is ook wel handig als er automatisch een pm wordt gestuurd als je inbox vol is...:)
|
Citaat:
Ik wilde weten of meer mensen daar last van hadden en of zij dat wenselijk vonden ;) dus niet zo zeer een admin topic |
Citaat:
|
Citaat:
MAar als het dat laatste is; forumbazen kunnen je ook gewoon PM's sturen als je inbox vol is, oftewel, met bepaalde rechten kan het ;) |
Citaat:
|
Tja, je box volgooien om er voor te zorgen dat je geen waarschuwingen kan krijgen lukt dus niet :P
|
Citaat:
|
Ik vind het ook wel eens een beetje vervelend dat je bij PM's geen preview kunt krijgen. Ik gebruik de preview namelijk vaak om fouten uit posts te halen, voordat ik ze plaats. En bij PM's kan dat dus niet.
|
Citaat:
maar het was dus een grapje... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |