![]() |
Ik wil het uitmaken..Maar h0e??
Hoi allemaal!
Ik heb een probleempje...misschien kunnen jullie me helpen. Ik wil het namelijk uitmaken met mn vriend. Maar de reden is gewoon dsat ik m niet meer leuk vind maar ik kan nog wel vet met m lachen enzo dus ik wil graag vrienden blijven...maar ik kan tog niet als reden geven dat ik m opeens niet meer leuk vind? hoe zal ik dit aanpakken? kusz daf |
doe het iig niet via msn :|
|
tuurlijk kan dat wel, je bent niet meer verliefd, je ziet m meer als een goede vriend. Begrijpt ie wel, en anders uiteindelijk wel. Want het is ook niks als je t aanhoudt terwijl je m niets meer voor m voelt..
|
inderdaad, gewoon zeggen wat je hier verteld. Het doet wel pijn maar hij komt er wel overheen. Voor zijn bestwil zou ik wel een beetje afstand houden in het begin, misschien dat vriendschap er later nog wel inzit maar nu zal hij die vriendschap kans alleen aangrijpen om je meer te blijven zien en dan duurt het alleen langer voor hem.
|
ja, je zult het wel "moeten" zeggen.
en het is geen rare reden, het kan toch gebeuren? en je moet niet tegen hem gaan liegen.. |
''hee, ik moet je wat vertellen, het spijt me echt, maar de waarheid is dat ik je als vriendje gewoon niet meer leuk vind. Ik wil wel gewoon vrienden met je blijven hoor, ik vind je hartstikke leuk om mee om te gaan.. Hoe denk jij erover??''
Zoiets misschien? |
Als je nog graag vrienden wilt blijven zou ik het iig niet via msn/telefoon/sms/email/enzovoorts uitmaken.
Gewoon 'in person' tegen hem zeggen. Verder is wat nurvana voorstelt een prima text. |
Je bent veertien, dan mag je nog gewoon zeggen dat je verkering niet meer leuk vindt. :)
|
Citaat:
Ik snap jouw probleem niet. Zeg gewoon wat je vindt/denkt. Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk om gewoon eerlijk te zijn? :confused: |
Je kan het wel gewoon als reden geven dat je hem niet meer leuk vindt.
En zeker niet via msn, want dat is st0m. |
laat hem naar jouw huis komen omdat je even serieus wilt praten.
leg hem uit dat je geen gevoelens van liefde meer voor hem hebt maar wel vrienden wilt blijven. het is heel rottig om te doen, maar voor jezelf het beste en tegenover hem het eerlijkst |
Citaat:
|
is het niet beter om het bij hem thuis te doen dan?
|
zeg gewoon; het is uit
|
Citaat:
|
Doe het in ieder geval niet via msn, sms, telefoon of per post ofzo. Dat is gewoon zwak (kinderen doen dat vaak). Zeg hem dat je niet meer verliefd op hem bent. Dat is ook gewoon het geval volgens mij. Niet van 'je bent niet leuk meer' maar 'ik ben niet meer verliefd'.
|
Citaat:
Als jij dat bij al jou relaties zo hebt aangepakt zullen ze vast veel voorgesteld hebben. |
Gwoon recht voor zn raap, hey ik vind je eigenlijk niet zo leuk meer.. beter ik ben niet meer verliefd..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het spijt me heel erg dat ik dit ga zeggen maar om welke idiote reden heb je andere mensen nodig om je te vertellen hoe jij het met jouw vriend moet uitmaken? En waarom zou je hem niet gewoon de waarheid kunnen vertellen? Hij heeft er niks komma nul aan als je hem een of ander wazig verhaal gaat ophangen en niet gewoon verteld dat je hem niet meer leuk vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stuur hem een e-mail met een link naar dit topic. Snel, makkelijk en modern (y)
|
Citaat:
|
Zeg het gewoon (in het echt!)
Meer kun je niet doen en achteraf ben je waarschijnlijk blij dat je het zo gedaan hebt. |
gewoon zeggen dat je t niet meer ziet zitten?
uitleggen wat er is veranderd, zeg hoe je jullie omgang met elkaar in de toekomst graag ziet en dan ben je klaar. |
zeggen dat ej je vrijheid terug wilt.. dat was iig mijn echte reden.. en ook wel een beetje de reden die jij geeft hor:o.
|
Gewoon "straight in his face" zeggen dat je het uit wil maken en gewoon vrienden wil blijven. Grote kans dat als-ie rustig blijft dat het allemaal goed komt :)
|
zeg het hem gewoon recht af in het gezicht , en zeg dat je vrienden wilt blijven , en dat hij het moet begrijpen , en als hij vraagt waarom, dan moet je gewoon eerlijk zijn.
|
iig niet over sms of msn dat is zo onpersoonlijk ... gewoon recht in zijn gezicht zeggen is het beste.. wel het moeilijkste :(
|
je kunt hem best vertellen dat je hem niet meer leuk vindt hoor... het is toch zo? waarom zou je daarover gaan liegen?
|
Maak t maar uit via SMS, MSN, Email, GSM, Huistelefoon, Brief of Telegram :evil: Nee, grapje... Beeindigen van een relatie altijd persoonlijk - face2face - doen. Dan kan je partner zijn mening ook nog uiten en kunnen jullie er makkelijker over praten. De eerste voorbeelden van mij --> SMS, MSN etc... Absoluut niet doen. Vind ik geen stijl persoonlijk.
Succes nog en laat maar weten hoe t je t hebt gedaan. |
neej da moej cker nie doen als je het so
doet vind ik dat je geen respect voor die ander hebt :o |
Idd. Het is al vaker gezegd, maar gewoon face-2-face en echt zeggen wat je nou wil !!
You can do it!! :) Liefs, Margriet |
Ga bij hem langs, en leg alle sgeduldig uit..
|
Citaat:
|
Zeg in ieder geval niet: 'ik wil vrienden blijven'. Ik ben denk ik niet de enige die een teringhekel aan dat zinnetje heeft
|
Sorry, heb niet alle posts gelezen, want mn zusje moet zo weer op de computer, maar waarom kan je dat niet gewoon zeggen? Mijn vriend heeft ook gewoon verteld dat ie nog wel van me houdt etc, maar meer als een vriend op t moment, dan als in een relatie.
Gewoon met m praten en zeggen dat je nog vrienden wilt blijven, maar dat hij daar maar over na moet denken etc. Succes! |
Jaa, gewoon eerlijk zeggen! Het zal wel een klap voor hem zijn, maar als je het niet lullig uitmaakt, zal hij dat wel goed accepteren.
|
Het is ook makkelijker om vrienden te blijven vind ik, als je gewoon eerlijk tegenover elkaar bent..
|
Citaat:
jullie zijn toch nog jong ;) haha :D :rolleyes: |
Citaat:
Ontopic: TS, is het nou inmiddels al gelukt of niet? |
Citaat:
Ze zal er dus waarschijnlijk al wel uit zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |