![]() |
Mars en Aarde
Leven op Mars;
1. Misschien dat ik raar ga denken... Maar misschien waren wij dat wel, Als Mensapen (met moderne technlogoie) En in onze spaceshuttles naar Aarde gegaan, Gecrashed en daar waren we. 2. Mars en Aarde waren een planeet; Met leven, En toen braken Aarde, Mars en vele brokken, Waarvan een paar vormde tot Mars zijn Manen en eentje voor Aarde. 3. ...?? Hoe was volgens jullie leven op mars............. rare vraag; want we weten het niet eens zeker::: )sorry |
Het is op mars -250 ofzo,
Dan hadden ze wel hele dikke jassen aan. |
We komen van de zon :)
|
Als je stoned bent alleen op onzin posten a.u.b.
|
Citaat:
Hoort dit eigenlijk niet op Populaire wetenschappen trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm ik denk dat deze theorie een beetje bullshit is... klinkt allemaal erg dom.... :cool:
|
Stel je voor: Als over enkele jaren onze ozonlaag daadwerkelijk verdwenen is dan sterft hier al het leven uit, het word heel erg heet en alles zit onder de straling. Buitenaardse wezens komen kijken op onze planeet en zien dat er geen ozonlaag is, extreem heet en veel straling op onze planeet is. Ze vertrekken weer verder zonder iets verder te onderzoeken. Waarom? Nou omdat er onder die omstandigheden toch niks kan leven? Zo zit dat misschien ook bij mars, we kijken nu naar een koude planeet waar waarschijnelijk geen leven mogelijk is. Maar misschein was het klimaat wel eerst heel anders en zo, en dat er toen wel leven mogelijk was.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar als er al leven was, dan denk ik dat dat maar heel klein leven was, bacteriën ofzo dus. Waarom ik dat denk weet ik niet, want ik heb natuurlijk eigenlijk geen idee. [edit]zouden we trouwens geen sporen kunnen vinden van een eventuele beschaving op Mars als die er ooit is geweest?[/edit] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |