![]() |
Examen geschiedenis
Wie heeft er een goede samenvatting gemaakt van Nederland en zijn gezagdragers?? (havo) Je zou me er heeeel erg mee helpen!
XxX |
|
achter in je boek zit een cdrom. daar staan samenvattingen op van alle hoofdstukken. tadaaa.
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ja, ik heb dan ook de vwo versie van dat boekje, maar verder issie volgens mij helemaal hetzelfde. maar hier zit geen cd-rom bij |
In het dikke boek dat je in de lagere klassen hebt voor geschiedenis wel ja (MEMO dan).
Maar ja, daar heb je voor je eindexamen niet zo veel aan, want dat zijn speciale dunne boekjes, en daar zit echt, zowel bij havo als vwo, geen cdrom bij. |
Citaat:
En trouwens wij hebben de samenvatting uitgedeeld gekregen van onze leraar. Anders moet je maar bij hemof haar vragen. |
Citaat:
|
www.werkplaats.wolters.nl
staan leuke toetsen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, er zijn dus meerdere methodes die de examenbundels maken, elke methode maakt zn eigen. Vandaar dat sommigen hier wel een cdrom hebben, en anderen niet.
Wel balen als je m dus niet hebt (zoals ik :| ). |
Ik heb er nog wel een geef je emailadres maar dan mail ik hem wel.
|
|
Nederland & Gezagsdragers heb ik op m'n pc, en Lancashire ook. Alleen de laatste twee paragrafen moet ik nog afhebben, dan mag iedereen m hebben!
Trouwens, mijn Ned & Gez staat ook op huiswerk.scholieren.com, elk hoofdstuk apart, elke paragraaf verdeeld in de twee kopjes zoals ze in het boekje (Wolters) staan, met daaronder de belangrijkste begrippen uit die paragraaf. Het is best wel herkenbaar denk ik. Lancashire ga ik ook online zetten, als ik hem afheb. Je kan m dus van deze site halen, maar je kan ook een pm sturen dat ik m mail omdat de hele opmaak weg is en het daardoor heel rommelig overkomt, terwijl het echt lekker leert! |
Citaat:
Balance@scholieren.com Dankjewel! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |