![]() |
Omgekeerd leven
Hoe zou jouw leven eruit zien als het precies tegenovergesteld zou zijn van je leven nu?
|
kut
|
En wat moet ik me voorstellen bij precies het tegenovergestelde als ik nu leef dan?
Hongerend en doodgaand van de aids in Afrika? |
Citaat:
|
Niet goed. Dan zat ik in een gevangenis opgesloten met geen eten of drinken maar veel zouden me wel respecteren als ik daar iets aan zou hebben :) Of ik zat in een inrichting. Of ik was al dood
|
Citaat:
|
Het zou beginnen in het bejaardenhuis en eindigen in een orgasme... :rolleyes:
|
Leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou ergens in een achtergebleven gehucht in Overijssel wonen, koeien melkend en op mijn scooter rondscheurend?
|
nevel
*nu moeten jullie lachen* |
TS begint: (beetje laat :bloos: :D )
Naja, ik dacht meer aan dingen als: Ik zou een vrouw van in de 50 zijn, kettingrokend en drinkend, heel de dag thuis zitten, het huishouden verwaarlozen, een man hebben die in een fabriek werkt, naja zulke dingen, je kan van alles verzinnen, maar daar heb ik nu even geen zin in... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou iig Anaiuq of Mik heten. ;)
|
Citaat:
Eh ja, anders :p :rolleyes: Dan zou ik ergens in de buurt van Nieuw-Zeeland wonen, dus dat maakt je leven sowieso al anders. Verder zou ik dan -17 zijn, dus dat is ook wel apart. Ik zou dan wereldberoemd zijn en eh, heel raar. |
Citaat:
|
Citaat:
jij kijkt te veel spongbob :o |
Leuk, maar dan op een andere manier.
ofzo. |
In een geheel ander jaar, aan de andere kant van de wereld, wellicht in een ander zonnestelsel, doofstom, naakt, ongewassen en ongeschoren in een steengroeve mijn dagen slijtend, terwijl overdag mijn kale hoofd verbrandt in het licht van de zon en ik 's nachts, in de schaduw van de duisternis, de Samurai vrees, die naar verluidt zelfs door de meest nauwe openingen, zoals dunne buizen e.d. konden kruipen, waardoor ik zelfs bijna geen water meer dorst te drinken, al heb ik nog zoveel dorst.
Gelukkig klopt dat niet. |
Dan zou er weinig van me overblijven, vrees ik.
|
dan zou ut goed gaan
|
Citaat:
|
ooh. super. geen vriendin die boos op me is,geen banaan die in mijn hoofd zit en geen buis voor wiskunde. :|
|
dan had ik een vriend en deed ik niks aan school en werkte voltijd ,klote ouders en klote vrienden.
dan was ik doodziek en had ik kinderen. :eek: |
Dan was ik wereldkampioen hoogspringen!
|
Dan zou ik een oude, koppige zak zijn. :D
|
Citaat:
|
an zou ik iig met ruime cijfers over zijn gegaan dit jaar. :o
Maar wel vergaand in eenzaamheid. |
Citaat:
Nu durf je wel he, nu hasseltboy niet aanwezig is... :) |
In een omgekeerde wereld klopt er meer dan je denkt (Brainpower) :cool:
|
Dan werd ik aanbeden :)
|
Het is al doorsnee, dus het blijft doorsnee.
|
Citaat:
Dat noem ik niet doorsnee hoor. :p |
Citaat:
|
ik dacht letterlijk omgekeerd, alles op zn kop, op je handen lopen enzo :o of dat je begint met avondeten en eindigd met ontbijt :o of begint bij 86. of of. maar dit had ik niet verwacht :(
|
waarschijnlijk zou ik dan totaal gelukkig zijn en gezond en alles :)
(ik wil andersom leven!!) |
zwaar klote! dan zal ik geen verkering hebben :( geen leuke vrienden, geen geld dan zal ik honger hebben dus wat ik al zei: zwaar klote!
|
Whaah, dan zou ik een leuker leven dan ik nu heb, maargoed. Alhoewel, mn vrienden zou ik niet willen missen.. En ik heb tenminste werk nu.. En ik heb onderdak, genoeg eten, kan in principe leuke dingen doen, wil ik ook nie missen
|
Dan zou ik ongelukkig zijn. :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |