![]() |
een soort van gefotoschopt hoofd van de zijkant
Vanmiddag wou ik een schilderijtje maken van een meisje van de zijkant. Omdat het makkelijker is om daar een foto van te hebben had ik even voor het gemak een foto van mezelf genomen. Hij was nog best mooi en met een webcamprogrammaatje heb ik dit ervan gemaak. Wat vinden jullie ervan? Ik twijfel er zelf een beetje aan. Ook omdat er op m'n hoofd alleen kleur bij het oog zit. Heeft dit geen inelkaargeslagen effect?! alvast bedankt voor de reacties :-)
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/19122.jpg |
graag gedaan
|
ik kan het niet bijzonder vinden
|
Citaat:
|
tis ook niet echt als bijzonder bedoeld...
|
Lage kwaliteit, en erg pixelig. Maar er zit best potentie in als het nog iets beter uitgewerkt wordt. Ik vind het contrast wel wat hebben, en met de juiste kleuren op de juiste plekken kan het wel een aardig plaatje worden. Maar om daar nou 'webcamprogrammaatjes' voor te gebruiken...klinkt niet echt als een veelzijdig stukje software :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmmmmmmmmmm, nee.
|
Citaat:
|
volgens mij vraagt ze zich juist af of dit niet tezeer een inelkaargeslagen effect heeft, maaaar ik weet niks zeker :o en dan nog ze mag blij zijn met alle tips :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaa bedankt voor de reacties:P!!!
en jah dat inelkaargeslagen effect... zo moest het juist niet lijken. En neej.. dat webcamprogrammaatje is verder niet echt veelzijdig.. ik kan alleen de hoogte van het contrast instellen |
Citaat:
Citaat:
|
btje in de stijl van rijk_v
|
een soort van gefotoschopt hoofd van de zijkant ???
|
ik zou niet blij zijn al het mijn hoofd was
|
Citaat:
|
te pixelig, en die gloed heb ik het niet op
ziet vrij cheap uit |
Ik vind het het oog, idd, en het oor er wel heel weird uit zien...Ook vind ik de lijn om het gezicht erg dik...deze loopt ook niet echt over in de achtergrond ofzo...
En Ook mis ik je haar ;) Nee sorry..ik vind t niet echt...mooi... |
Citaat:
Euhm, ik zou zeggen: ga naar jasc.com of adobe.com en download eerst eens iets waar je meer mee kan dan contrast instellen dan ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |