![]() |
[PC Game]Unreal Tournament 2004
Deze gigantische mooie spel blijft door motiveren.
Ik heb unreal tournament gespeeld.Ik heb ook Unreal tournament 2003 gespeeld. En heb altijd al in een clan gezeten. Was overigens 4e van de wereld met instagib mode.De kick krijg je pas waarneer je aandacht krijgt voor je techniek! Welke spel staat bij jou hoog in je rang-lijst!?!? Mijn top 5 vette spellen 1 Unreal tournament(99,2003,2004) 2 Soldiers of fortune (1,en 2) 3Needforspeed underground 4Counterstrike 5 GTA (2,en vice city Nu jullie! MJ |
Jij kan heel mooi typen jongen :) Waar heb je dit Nederlands geleert? Op sgool?
|
Met Nederlands ben je zeker ook 4e van de wereld... van onderaf gezien dan. :rolleyes:
|
Was jij ook al niet 1 van de beste spelers bij een ander spel? CS was het geloof ik
Oh en de top zoveel van favo games kun je hier medere keren met gemak vinden Overgens ook wel ergens een topic over Ut2k4 |
Socom daar own ik in! ONline op de pc ben ik bagger :PUt heb ik wel ff kunnen doen, was ik aardig goed in, maar na een tijdje niet meer gespeeld te hebben bagger :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik own jullie allen in ut instagib :o
|
"Deze gigantische mooie spel"
Isse turk of jij benne marrokaan? |
Citaat:
|
Voor mij : Sof 2 @ the moment
heb vroeger UT2k3 gespeeld in een clan gezeten, maar ben gequit @ UT2k3. |
iemand die ook het echte UT met normale wapens in CTF heeft gedaan?
|
need for speed underground vind ik een tof spel
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Door dit soort gasten denkt iedereen dus dat allochtonen een stelletje Analfabeten zijn... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij blijkbaar ook niet... |
Citaat:
|
nej mijn leven is bijna net zo nutteloos als de jouwe...
|
'het jouwe' :cool: (y)
|
Ja hoor, we zijn 2e van europa!!
http://socom.gamebattles.com/standings.php Nog ff en dan 1ste en dan stoppen en op naar socom II :D |
UT 2004 heb k nog niet, iemand paas is ff een copietje
zo gaat dat nu toch... |
Citaat:
Citaat:
|
mijn oude clan staat 2e van benelux, met mohaa
ranglijst 1-mohaa 2-aoe2: the conquerors 3-dunnow 4-dunnow |
ff over de TS
BULLSHIT!!!! iemand met zoveel variatie in spellen kan nooit op nummer 4 van wereld staan. Of kom je toevallig uit valkenburg? SoF2 is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay trager dan UT die andere crap ook NFS=(n) oh, en instagib = kut |
Citaat:
En ten 2e is vragen naar warez hier zowieso uit ten boze.. altijd al geweest en voor zover het duidelijk is zal het ook altijd zo blijven Nou komop FBen van Games, laat je eens zien want dit gaat nergens heen!! |
Citaat:
|
joh laat die jongen. Laat um er zijn carierre van maken ofzo :)
Kan je er trouwens geld mee verdienen? :D |
Ja.
Maar reken maar dat je dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed moet zijn. |
Tokio Game Events !!!
1000, of 5000 dollar of hardware d8 ik! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Valkenburg zal hij Lauke wel meebedoelen, ook zo'n gast die abnormaal goed is @ UT. Hij had een paar 1000 dollar gewonnen op de world cyber games in Zuid Korea meen ik.
Maar ff to the point mohamedjalal wat was je nick bij insta, heb ook altijd ut (99) gespeeld en op een vrij hoog niveau :P misschien ken ik je wel. Speel nu trouwens Tactical-Ops (UT mod) toevallig mensen hier die dat ook spelen ? |
Citaat:
|
Citaat:
wat is je nick bij TO? |
Yo!
Sneak Ik gebruikte welleens de naam benice of mohamedjalal, Maar met de naam waarmee ik succes maakten was echter NirvaNa. Johnnie-mannuh En uhm...je zult me niet geloven als ik zeg dat ik zelfs in de zomervakantie achter de pc zat? Met een koelkast achter mijn reet....en nog minimaal dagelijks 4 cola flessen op mijn bureau? Zelfs op fucking 5mei was ik bezig.... Ik kwam gegeven moment niet eens meer buiten.ja die kut-hond uitlaten:P MJ |
Me nick bij TO is Sneak :> en of je me wekelijks hebt geowned dat zullen we dan nog wel zien :D . Wat is jou nick dan bij TO Slave ?
Enne Mohamed welke clan zat je met insta dan ? |
wat een gezeik om die jongen zn taalfouten, is helemaal niks mis mee als je het mij vraagt.
|
Citaat:
Ja.. was nr 1 van 2on2 europe... niet iets om supertrots op te zijn aangezien het nou niet superactve was.. Zit momenteel in RvS nr 1 clan van UK en speel TO atm... |
Citaat:
topicstarter zat d8 ik in [PiK] en KiK. maar da's 2 jaar geleden ofzo :) |
Citaat:
|
[rYs] omg dat is very nice :) maar ik speelde meer nw, zag wel vaak ene kraiden spelen op publics hij liep ook altijd met rYs tag rond als ik t goed heb.
Oja als je met TO ene [-V-]Sneak ziet dat ben ik :P |
ja, krai :) en godscreation, v1nz, azygozmist, snorbusen, nutter, phranck.
ah, V zijn wel cool en goed d8 ik. Grinttegel ofzo zit daarin enzo toch? keer samen spelen? nu? :) |
Ik pwn mijn bots wel altijd op godlike :o
|
Citaat:
Welke spel staat bij jou hoog in je rang-lijst Daar hoeft echt geen streepje jonge !?!? Welke spel? Verbeter dan àlles, eikel. |
Citaat:
[TAB] God [ENTER [TAB] Fly [ENTER] [TAB] Ghost [ENTER] [TAB] Summon nuclearwarhead [ENTER] [TAB] Allweapons [ENTER] [TAB] Allammo [ENTER] Eeeeeeeeeen spelen maar :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |