![]() |
*Rock*
mn meest recente tekening..
soms is de diepte nog een beetje moeilijk te zien, en de rotsen op de voorgrond zijn niet oke, hadden veel ruwer gemoeten. maar t idee is wel leuk, misschien moet ik maar eens een verbeterde versie maken. graag kritische reacties! ciao, Rik http://pic8.picturetrail.com/VOL245/...6/47809568.jpg |
Een grotere res zou leuk zijn.
|
ik zou veel meer contrast erin proberen te krijgen door veel meer donkere schaduwen erin te zetten
|
Inderdaad, tis mooi getekend hoor, maar een beetje vlak blijft het nu, het zou hier een daar wat donkerder mogen. of misschien dat je een beestje kan tekenen, ergens in je tekening.
|
Meer contrast. Rotsen hebben gleuven, donkere holen, donkere plekken, schaduwen ect. Probeer dat er een beetje beter in te maken en je tekening gaat meer 'spreken'. Maar opzich vind ik hem wel mooi :)
|
dope :D, gefeliciteerd ;)
|
k vind het eentonig. kzou er zeker wat aan gaan doen. meer contrast tussen zwart en wit. rotsen wat puntiger maken.
|
inderdaad meer contrast...
|
captain- oke, hoe doe ik dat? ik ben niet zo pc intelligent..
mp- ja idd, scan is wel wat licht uitgevallen ook :( drezz- :nono: -rechtsboven- ;) nee verder juist bewust weggelaten, zo oogt t meer verlaten, rustig. ieke- meer structuur had gemogen jah fishy- jij ook! (y) dark psycho- zelfde verhaal zo'n beetje |
best kut!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |