![]() |
roken
Heb even een paar vraagjes over roken. Rook je of heb je nog nooit gerookt? Hoe vaak, wanneer en hoe veel rook je?
|
Zeg ik niet misschien leest m'n mamma het :bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens een sigaretje gerookt (misschien 5 in m'n hele leven). Maar ik rook verder niet, vind het eigenlijk niet lekker.
En wanneer ik dat deed: keertje op een feestje, had ik op dat moment zin in. |
Nee ik rook niet, roken is slecht.
|
eXo ik vind je grappig. (kwam er droog uit maarja, recht uit m'n hart heur (y) )
Ik rook sinds de zomer dat ik 14 was, was op de club en gingen we stiekem peuken kopen voor achter de dug-out zodat niemand het zag. :o Ik was toen echt wel stoer. :) En ik rook best wel veel, helemaal als ik niets te doen heb dan steek ik er zo weer 1 op.. Pakje per twee dagen of zo, ik vind dat wel veel. |
gestopt sinds november
|
Zonder nicotine heb ik geen pauze.
|
Citaat:
Ontopic dan maar, want forumbazen vinden mij nooit grappig. Neen ik rook niet, alleen soms tijdens het uitgaan enzo, ik ben zo'n wannabe figuur die alleen rookt om zich een houding te geven of tegen verveling, niet omdat ik er lichamelijke behoefte aan heb. |
ja, 2 per dag hooguit, en na een optreden een stuk of 4.
|
Van dit soort topics krijg je zin in een peuk (y)
|
Citaat:
Ontopic: nee ik blow alleen maar :cool: |
ik rook niet
en ik vind het stinken maarja moet ieder voor zich weten |
Citaat:
|
Citaat:
En hetzelfde geldt voor uitgaan, als je niet weet waar je je handen moet laten > sigaretje dabei :nono: (y) |
Citaat:
|
nope... nooit egt gedaan alleen om rotjes aan te steken natuurlijk :P
|
Citaat:
wist je dat er in Tjechië een dorpje is wat Drieten heet? :cool: |
Ik heb maar 1x gerookt omdat ik het gewoon wilde proberen. Maar het bleek netzo te zijn als dat ik in de rook van anderen zou staan (wat ik op zich wel lekker vond ruiken als ze het goeie merk hadden), dus waarom geld uitgeven he? :)
Alleen suf dat je nu nergens mag roken, dus misschien moet ik toch maar eens beginnen.. ;) Zeg van al dat geklets over roken krijg ik trek in een sterke bak koffie.. |
Ik rook niet, vind et nie lekker ruiken en heb zoiets van als ik er niet aan begin kan ik ook niet verslaaft raken. Al moet ik zeggen dat ik af en toe wel iets anders rook dan tabak :rolleyes: weet nie of dat ook telt?
|
Ik rook af en toe. Ik was een tijdje gestopt maar nu rook ik met uitgaan en heel af en toe op school.
|
Citaat:
|
Citaat:
(ja ja.. ik ga alweer :( die hausarbeit rufft mir) |
Ik rook niet en heb ook nooit gerookt. Simpelweg omdat ik er nooit behoefte aan heb gehad. Daarbij vind ik het nu ook wel fijn dat ik geen slechte conditie, zwarte longen, stinkende kleding, vingers en adem, geldgebrek en afhankelijkheid heb. En ik weet zeker dat ik met mijn gebrek aan discipline nooit zou kunnen stoppen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
(lijst met verslavingen: internet eten lezen dansen snoep the simpsons muziek internet internet internet ... ) Mijn hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje ;) :confused: |
Citaat:
usted me hace enfermo :rolleyes: |
ik heb zo'n 3 tot 3,5 jaar gerookt.
ben 17 januari gestopt en heb 2 weken geleden op wintersport weer 5 sigaretten gerookt ofzo. daarna niets meer. nou maar is kijken hoe t verder gaat... |
Ik heb nog nooit 1 sigaret opgestoken in my whole short life! Hoop dat ook nooit te gaan doen! Ik zou dan kiezen voor sigaren..maar ik heb op school een keertje zo'n video gezien, van de longen van binnen, van een persoon die altijd gerookt had! Daarna had ik zo'n gevoel, dat nooit!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is maar costa del sol vakantieboekjes-spaans... Volgend jaar wordt het beter :cool: |
Nog nooit gerookt...
|
Ik heb 3 jaar gerookt, ben nu ongeveer een jaar gestopt.
Had een jaar lang ook nul sigaretten gerookt, maar bij mijn date met Hermie was ik om. Laatst toen ik met mijn ouders uit eten was heb ik ook nog gerookt. En op een feestje in de vakantie. Oja, zaterdag met uitgaan ook nog. Maar ik ben officieel gestopt! :cool: |
Ben vandaag precies 2 weken gestopt :)
Ben er erg blij mee, ga het ook volhouden denk ik. Ik stond nooit achter roken, maar ben door vrienden lekker hypocriet gaan meeroken en opeens ben je verslaafd. |
ik rook.
nu al 1.5 jaar ofzo. ik doe ongeveer 2 a 3 dagen met een pakje. behalve als ik uitga. dan ietsje korter. en ik vind mezelf ontzettend stoer :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
kusjeeeeee :bloos: |
Ik rook niet.. argumenten hoef ik niet allemaal te noemen denk ik.
Heb het overigens wel eens geprobeerd, maar vond het niet bijzonder. Niet lekker, niet vies.. mja, niet iets om mee door te gaan.. zonde om zo mijn eigen gezondheid te verpesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Peerpressureresistantbeeb |
Citaat:
Je wil volgend jaar gewoon volop kunnen roken in ons altotuttebellenartiforumhuis. Nou.. vergeet het maar! :evil: |
Ik rook, ik rook als ik er tijd voor heb en niets beters te doen. Ik doe 2/3 dagen met een pakje Camel en 1.5 week met een pakje sjag.. niet zo heeeel erg veel dus.
|
Citaat:
|
nee
|
Ja ik rook. Doe ongeveer een week met een pakje shag (soms iets korter).
|
Ja ik rook, roken is voor mij gezelligheid. Met vriendinnetjes op de bank, vriendjes in de kroeg.
Ik rook niet tijdens het uitgaan, dat vind ik oervervelend tijdens het dansen. En ik rook ook niet als ik alleen ben. Ik kan een pakje per dag roken, maar ik kan ook een week zonder. |
Citaat:
Ik ben dus gelukkig niet de enige. :bloos: :) Verder rook ik niet. |
Citaat:
|
Euhm ik heb erh bijna 8 jaren gerookt en ben een half jaar geleden van de ene op de andere dag gestopt. (is dan ook voor een heel speciaal meisje;))
Het af en toe sigaretje komt de laatste tijd niet echt meer voor. Blowen doe ik gelukkig sinds kort wel weer maar ook niet in een bepaalde standaard of hoeveelheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |