![]() |
2 Studies
Iemand hier ervaring mee?
TIA! |
Ja. :)
|
nee, wel met topics daarover :)
|
1 studie om te beginnen is wel genoeg ;)
|
Citaat:
@Sithan: zou je die ervaring met me willen delen? (geldt ook voor alle evt anderen natuurlijk) |
*probeert zoekfunctie*
*hij doet het* *maar liefst één resultaat* maar dankjewel voor je goeie advies oetker :s now... wil nog iemand zijn ervaringen met mij delen? |
1 studie is wel genoeg dacht ik zo :D
Nee dus. |
Citaat:
En aangezien ik niet al te perfectionistisch ben aangelegd met betrekking tot het leren van tentamens, is het makkelijk naast elkaar te doen. Je moet wel een soort indeling in de gaten houden dat je niet je aandacht volkomen op iets richt en voor het andere niks doet...dat vink soms nog weleens lastig, maar aan de andere kant is de afwisseling die het biedt wel buitengewoon relaxed... Want soms ben ik gewoon ff het ene onderwerp zat en dan kan ik weer storten op iets compleet anders...alhoewel criminologie natuurlijk zeer veel raakvlakken met de psychologie heeft. Ik vind t persoonlijk erg prettig dat je niet de hele tijd aan t zelfde moet wijden, maar ook op een andere faculteit je bezig kan houden das leuk die afwisseling :) Dat was t voor nu even. |
ik ga misschien twee studies doen..
eerst maar even kijken hoe t volgend jaar is. |
lijkt me best wel aardig eigenlijk
psychologie en economie ofzo :D maar of dat nou te doen is :confused: |
Om heel eerlijk te zijn is studeren stukken zwaarder dan school, verkijk je er niet op zou ik zeggen. Ik zou zeggen begin eerst maar eens met 1 studie, en dan kun je in je 2e jaar er nog een studie bij doen als je dat zou willen, dan ben je alvast wel wat meer gewent geraakt aan het uni leven ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |