![]() |
Favo fruit?
Wat is je favoriete vrucht? En welke vind je absoluut niet te eten?
Let me know :cool: |
Ik vind mango serieus niet te eten, echt vies gewoon. Dat heeft zo'n rare nasmaak...
Voor de rest vind ik gewoon alle fruit lekker. |
Ik vind veel soorten fruit lekker.. maar vooral van die pitloze druifjes! en kiwi en banaan.. en kersen.. en en en :)
Ik houd niet zo van pruimen maar ook die zijn af en toe nog best lekker. |
Aardbeien:)
Kersen:( |
meloen, peer, kiwi, aardbei en kersen
wat ik echt niet lekker vind is ananas |
banaan~ maar dan wel echt vers, niet met dat vieze bruin :nono:
|
Ik weet serieus geen fruit dat ik niet lust.
|
Citaat:
|
Kvind banaan erg lekker en mango ook.
En ik kan zo geen fruit bedenken wat ik niet te eten vind... |
Mango is erg lekker en Frambozen ook :)
Niet lekker: sweety's/citroenen/grapefruit enzovoort |
Peren (y)
En er is niets wat ik echt niet lust aan fruit ofzo |
Mandarijnen.
Echt, MANDARIJNEN. :o Ik krijg spontaan zin om een kilo mandarijnen te halen. :bloos: |
ananas en druiven maar ik vind al het fruit wel lekker
|
Veel fruit vind ik wel lekker zoals aardbei, peer, perzik, pruim en mandarijn. Ik vind ananas en appel niet super lekker.
|
Manderijnen, peren, aardbijen, bananen :o
|
ananas!
|
khou wel van manderijen enzow, maar mijn favo is kiwi, al1 krijg ik daar blaren van in me bek:( das wa minder. maar grapefruit is ook suuuper
Wat ik eg nie lus? Ik denk licheejs dan maar, geen id hoe je dat schrijft maar das enigste fruit wak nie lekkah vin:) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind deze vruchten juist SUPER lekker! Mijn favo dus... |
Banaan en annanas (y) (doe ik nogal eens door het avondeten heen als we weer eens een conimex pakket aanbreken)
Druiven (vooral witte druiven) (n) maar vooral omdat ik toch altijd weer per ongeluk op die ranzige pitten blijk te bijten. |
Eigenlijk al het fruit wel, maar vooral blauwe druiven en zoete aardbeien.
|
en appels...druiven...kiwi...meloen...peren ook wel...alleen bananen zijn vies
|
appels.. aardbeien.. mandarijnen.. kiwi's..
|
owja en bananen..
|
Kokosnoot, mango, passievrucht, aardbeien, guave, lichees, knippa's etc etc. Ik vind alle fruit lekker!
|
Ik ken eigenlijk geen vies fruit :)
Frambozen en peren zijn mijn favo's :) |
peer en aarbei, met aardbei op nr 1.
|
Aardbeien, meloen, peren (y)
Lychee (n) |
hollandsche aardbeien en Fuji appels, blueberries, mango en granaatappels, zoete sinasappelen, al het fruit is lekker r!
|
Frambozen, aardbeien, harde peren, perzik, verse ananas, mango, lychees. Eigenlijk lust ik al het fruit wel maar dit vind ik het lekkerste fruit.
|
paarse pruimpjes en abrikozen zijn het allerallerallerlekkerst, avocado is absoluut niet lekker
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar met zout en citroen erover is het inderdaad nog te doen. Want dan smaakt het naar zout en citroen :) (en hee dat rijmde) |
Ik vind bijna alle fruit wel lekker, behalve de bittere vruchten (zoals grapefruit) niet echt.
Verder moet het wel sappig zijn, soms kan je van dat melige fruit treffen en dan hoef ik echt ff niet meer. |
Mandarijnen. (y) (nog eens :p)
Appels. (n) Van appels ga ik overgeven. :bloos: Van appelsap en appelmoes niet... Dus ik denk dat het aan de schillen ligt... Hoewel ik ook niet tegen geraspte appel kan. :s Dus niet de schil. :s |
Citaat:
|
Citaat:
Rare is dat ik dat vroeger niet had. |
Ik lust eigenlijk al het fruit wel, behalve ananas (n)
|
Mango, meloen, ananas, sinaasappels en perzik zijn (y)
|
aardbei, mango, perzik (y)
|
bananen, sinaasappels (n)
mango, ananas, appels, aardbeien, kersen, pruimen, aalbessen, bosbessen, frambozen, citroenen, mandarijnen (y) |
heel lekker: nectarine, aardbei en ananas
niet lekker: banaan en van tropische fruit met zo'n chemisch smaakje |
Ik ben dol op zomerfruit!
Aardbeien, perzikken, nectarines, frambozen en bramen (zelf geplukt), ananas, kiwi's, kersen, etc. Verder ben ik dol op lychee's. |
Eigenlijk vind ik al het fruit wel lekker, alleen groene appeltjes zijn mij iets te zuur, en pruimen zijn ook niet al te lekker maar verder vind ik alles eigenlijk wel even lekker!
|
favoriet : nectarines
smerig : papaja's |
Aardbeien vind ik heeerlijk, net als mango, aalbessen en druiven.
Minder lekker vind ik appel. |
Ik eet bijna alle soorten fruit. Appel vind ik erg lekker, mandarijn, kiwi, banaan, aardbeien, aalbessen, druiven, peer, kersen, pruimen, perzik, meloen...
Alleen grapefruit vind ik niet lekker voor zover ik weet. |
Kiwi, vooral als ze goed rijp zijn.
|
Bijna alle fruit is wel lekker :)
|
Ík vind bijna alles lekker, behalve rode bessen (te zuur), grapefruit (bitter) en banaan (nou ja, houd ik gewoon niet zo van).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |