![]() |
vraag 5
ok, vraag 5 van onze quiz..
antwoord niet hier posten maar naar mij PM'en!!! de vraag: hoeveel rondes reed er minstens 1 minardi rond tijdens de GP van Australië van afgelopen weekend? edit: ok, dit is dus vraag 4 en niet vraag 5, maar dat maakt verder niet uit |
twee mensen wisten mij het juiste antwoord te melden: 43 ronden.
De puntenverdeling is als volgt: ^dragon^ 20 MartenZ 18 opnieuw 20 punten voor dragon dus, die daarmee wel een heel erg grote voorsprong krijgt. De stand, met nog 2 vragen te gaan: ^dragon^ 60 vreselijke fout 20 freggelfreak 18 Mr. Oizo 18 MartenZ 18 tinus11 16 Ibiza 14 Nixje 12 |
Hmz... nix gestuurd, maar dat kan ook moeilijk als je in de hele tijd dat dit topic op het forum stond er geen tijd voor hebt gehad. :rolleyes:
Toen ik de vraag net ook las, snapte ik hem ook niet echt... :o |
minimaal eerste plek :)
|
telkens als ik kijk is die vraag al voorbij
(maak anders 1 topic met Phmpruim's vragen topic ofsow) |
Ik heb wat gemist zeker :D
|
Dragen sukkel :p
|
Citaat:
|
Waarom krijgt MartenZ 2punten minder terwijl die hetzelfde antwoord gaf?
Leuk spel zo zeg. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stel voor om een nieuw spel op te starten waar je meer an 1 dag de tijd hebt, ik heb er ook maar 1 op tijd kunnen doen, omdat ik niet elke dag kijk. maar goed kan aan mij liggen
|
wat ook kan:
dit spelletje gewoon afmaken. Daarna overnieuw beginnen met deze regel: Degene die de vraag goed heeft moet een volgende vraag maken. Zo hoeft niet één persoon steeds de vragen te maken. Over de puntentelling kan dan nog gediscusseerd worden :) |
Dragon wil dit spelletje afmaken...verrassend!
:p |
Citaat:
en stiekem wil ik het ook wel een beetje afmaken om het écht te winnen :o |
Citaat:
|
Vinnik ook, in ieder geval een nieuw spel! Of met een hele andere opzet, of hetzelfde als dit maar dan om de 2 of 3 dagen een nieuwe vraag.
|
Citaat:
|
het idee was juist dat de vraag op elk willekeurig moment kan komen. Dat leek me het eerlijkst.
Het idee is trouwens afkomstig van een ander forum. We maken dit spel gewoon af, maar ideeen voor een betere opzet zijn altijd welkom. Ik ben dan wel weer de quizmaster. Vind het niet erg om steeds de vragen te bedenken :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |