![]() |
attributen van bekende sporters
De vraag zegt het al, heb jij die?
Ik wel, ik heb een polsbandje van sluiter, van verkerk, het shirt van andre sa, zijn kapotte racket, shirt van niemenin (?), polsbandje van chela! en zijn pet! hehe :D I looove tennisers ;) |
Jarko Nieminen, top 25 van de wereld
ik heb wel veel voetbalshirts(20), maar niet rechtstreeks gekregen van een bekende. |
Ik heb niks, alles is van de legende zelf. :)
|
Dit is echt zo'n pats topic van kijk mij ff stoer zijn ik heb dit en dat van een bekende sporter..
|
kheb een shirt van Jan Gaasbeek :cool: gevangen :cool:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=40942 |
Citaat:
|
Ik heb de middenstip van het oude stadion van een Nederlandse subtopper in mijn bezit.
|
Citaat:
ik heb niets, ik koop liever iets moois met m'n eigen naam dan een stinkend shirt van een ander (alhoewel het dan gratis :P) |
Citaat:
Oud Stadion van Heerenveen? |
Kijk ik heb dan weer 2 stoeltjes uit het Diekman Stadion.
Nu vind ik dat niet iets om op internet mee te koop te gaan lopen. |
Ik heb een gesigneerd gedragen (en ongewassen :) :o ) T-shirt van Raemon Sluiter. En ja, ik was er blij mee, héél blij zelfs :bloos:
|
Ik heb een bierviltje met de handtekening van Marco van Basten, Hans van Breukelen, en ik heb een foto waar ik op sta met Edwin van de Sar toen hij nog voor VV Noordwijk keepte:p
|
k heb een heeeeel oud feyenoord shirt, van vroeger seizoen 93 94, geloof ik, met alle handtekeningen van de spelers dr op... wel leuk om altijd nog ff terug te kijke, John de Wolf, Mike Obiku, Ruud Heus etc etc.
|
Citaat:
|
Michael Jordan
Tiger Woods Maradonna Pele Agassie Ik weet niet meer precies welke attributen deze heren van mij hebben gekregen :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |