![]() |
Naar welke Cabaretvoorstelling ga jij dit jaar?
Ik ga nog naar Bert Visscher, Arie&Sylvester en Najib Amhali (y)
En ik heb er eigenlijk best wel zin in. Welke voorstelling waar jij nog heen gaat heb je het meeste zin in? Als ik mijn voorstellingverwachtingen zou moeten rangschikken zou k tot etvolgende komen. [list=1][*]Bert Visscher[*]Najib Amhali[*]Arie&Sylvester[/list=1] |
ik ga oowk nog naar najib in oldenzaal.. en zit helemaal vooraan ( als ut goed is)
|
Citaat:
|
kheb mijn geplande cabaret voorstellingen al gehad: Bert Visscher met Nee, dan Lourdes en Hans Teeuwen met Industry of Love
|
ik ben naar arie en sylvester geweest en ga nog naar javier guzman (of iets in die richting ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben naar Sara Kroos geweest (y) :D
YeaH! zij is zoooooo vet (de voorstelling heet Lam) sara kroos is echt super super gaaf! :D (y) (y) |
Ik ga in elk geval naar Youp van het hek, en vrijdag komen Jan Jaap van der Wal en nog een man wiens naam ik ben vergeten bij ons op school (ik mag ze aankondigen :D )
|
arie en sylvester en de caberetestaffette in de lievekamp (oss)
en pas nog naar klaas geweest, en wie weet wat ik er nog bij doe... |
Citaat:
Als je d'r niet uitgehaald wordt is het gedeelte met het publiek ook heel leuk :D En één stukje is echt geniaal, maar als ik het uitleg verklap ik de helft al dus dat zal ik niet doen. En tja, of de grappen leuk vindt ligt verder aan wat voor humor jij hebt. |
Citaat:
het is helaas eind mei pas :( |
Ik ben naar Arie en Silvester geweest. Op het begin improviseerden ze heel veel..daardoor liep de show wat uit. Die duurde namelijk 3 uur, maar dan heb je ook waar voor je geld! Jammer vond ik wel dat ik sommige dingen niet kon volgen. Bijvoorbeeld over muziek uit de jaren 80, waar ze het een hele tijd over hadden. Misschien ga ik nog naar Marc-Marie Huijbregts in mei.
|
Ik zou naar hans teeuwen gaan met mn vriend, maar toen ging het uit en hij heeft de kaartjes. :(
|
Ik wil naar Rooyackers, Kamps & Kamps gaan in de Kleine Komedie in april maar vriendinnen vinden het niet grappig ofzo?! :(
|
Citaat:
Vond het stuk na de pauze btw ietsjes minder, in tegenstelling tot het gedeelte voor de pauze dat echt héél erg sterk was. |
rooyackers, kamps en kamps.. over een paar maandjes geloof ik
en ik moet nog ergens kaartjes vandaan zien te toveren voor najib amhali |
Citaat:
|
ik ben al naa rFreek de Jonge geweest
|
Ik ga 8 april naar Jan Jaap van der Wal (y)
|
ahhh ik ben echt jaloers op de mensen die naar arie en sylvester zijn geweest en super jaloers op die die naar najib zijn geweest haha :evil: MAAr ik ga deze woensdag naar KLAAS van der eerden :D ik ben echt super blij :D
|
Citaat:
|
Ik ben al naar de nieuwste voorstelling van Plien en Bianca geweest ('Stessen') en ik wil eigenlijk nog naar Bert Visscher, maar dat zal wel heel moeilijk gaan worden...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ben verleden week naar birgitte kaandorp geweest : lusten (met bert klunder..)
errg leuk :) en ze in het echt kleiner dan ik had verwacht~! haha |
Rooyackers, Kamps en Kamps!!
|
Ik ben naar Arie&Sylvester en Rooyackers, Kamps en Kamps 3 geweest en dat was het al voor dit seizoen :bloos: Mischien nog de cabarestafette...
Volgend theaterseizoen wil ik naar: * Rooyackers Kamps en Kamps (alweer ja :p denk alleen niet dat ze dan al een nieuwe show hebben. Nouja maakt niet uit) * De nieuwe show van Arie en Sylvester * Hans Teeuwen (nog nooit geweest) * Jeroen van Merwijk :) Uhm vast nog wel meer, maar ik wacht op de nieuwe gidsen! |
Hoe was de show van Rooyackers Kamps en Kamps 3??
Ik ga er 8 mei heen!! ZIN IN!! |
Ik ga vanavond naar Bert Visscher
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben in Februari naar Bert Visscher geweest. Ik ga nog naar een uitzending van KOPSPIJKERS als dat ook mee telt
|
Bert Visscher, ik ga naar bijna al z'n voorstellingen.
|
gister nog naar Kasper van Kooten geweest.
erg leuk was dat (y). |
Bert Visscher 1 oktober, Arnhem
|
ik heb een paar week terug kaartje gehaald voor Youp van 't Hek's nieuwe show :)
|
Citaat:
flauwe grappen, niet echt een super verhaal. Jammer, want ik had er meer van verwacht |
Ik heb Sjaak Bral gezien, 3 weken geleden denk ik.
Weet niet of iemand die kent, eigenlijk :| maar het was wel leuk:) |
Ik ben goister naar Stessen geweest met Plien en Bianca en Owen schumacher en Paul de Groot!
Echt een aanrader! |
Ik wil naar Hansje!
|
afgelopen weekend naar een cabarestafette geweest.
3 delen uit shows van 3 aanstormende cabaretiers Martijn Oosterhuis Rob Urgert Howard Komproe 3 grote talenten en ik zal als ik de kans krijg zeker hun hele show gaan bekijken. Alledrie zijn ze echte aanraders en als ze zo doorgroeien kunnen ze zeker een groot cabaretier worden :) voor meer informatie: www.mojotheater.nl |
ik wil naar stessen. met plien en bianca:)
het is uitverkocht maar het gaat me lukken, net als vorige keer :o |
Eergister naar Javier Guzman geweest.
Was heel leuk (y) |
gister naar arie & sylvester geweest:
* plat * grappig helemaal super dus... |
Citaat:
Ik vond het wel heel erg lachen ben afgelopen zaterdag geweest en vond het echt leuk (y) :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond de show ook niet bijster slecht ofzo, maar na de kritieken die ik van ze gelezen had, verwachte ik toch wat meer dan ik zag :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |