![]() |
[DOS] Hoe krijg ik....
....dos goed draaiend onder XP?
Volgens mij wordt DOS tegenwoordig geemuleerd onder XP. Ik heb nbamelijk een oud DOS spelletje gedownload wat in een prompt niet vooruit te branden is. Ik heb er totaal geen ervaring mee, daar ik tot 1997 met een mac werkte, dus het zou fijn zijn als iemand me kan helpen :) |
DOS word idd geemuleerd..
Maar je spel draait dus wel, alleen erg traag bedoel je? |
Citaat:
Probeer dit anders eens :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
9 van de 10 ouwe dosgames runnen niet onder XP of runnen zwaar verkachelt onder XP .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
man o man, het argument "alleen iets zeggen als je het beter kan" is zoo fout :rolleyes:
maargoed whatever, als je spel erop draait, happy joy. Houd er rekening mee, dat er grote kans is dat het niet werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, jou argument is overtuigend: Citaat:
Laten we het erop houden dat de TS in ieder geval het kan proberen om DosBox te gebruiken, als 't niet werkt is het jammer. Ik zou zeggen, "nee heb je, ja kan je krijgen" en "nooit geschoten is altijd mis" en "wie niet waagt, wie niet wint" |
Citaat:
Citaat:
|
Bedankt voor de DOSbox suggestie, ik zal het eens gaan proberen. :)
|
Citaat:
|
Oke genoeg rolleyesjes voor vandaag. Nu lief zijn, krijgen jullie allemaal een ijsje. :)
Op de website van DOSBox staat een overzicht van alle spellen die werken op DosBox, wel aardig vond ik. Jammer dat mijn Syndicate Wars niet werkte, dat had ik nog wel eens willen spelen. Werkt ook wel zonder, maar dan vééééls te snel. :p Anyways, take a look. It won't bite. =) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |