![]() |
Jamai Stuff
Wie kan mij helpen aan dingen van Jamai?
Het mag van alles zijn, Jamai poster, Jamai plaatje, een interview met jamai of de Jamaipop (als iemand deze heeft). Wie kan mij helpen. Als je er een poster voor terug wilt, kan ik je denk ik ook wel helpen (als ik de poster of interview of plaatje van deze band of persoon heb). Wie wil mij gelukkig maken met jamai stuff? Reageer dan hier of mijn me (me mail adres vind je bij mijn info) |
:D
En een Jamaipop? :D Sorry :o |
Citaat:
|
het mag alles zijn
|
Citaat:
|
Wist je al dat ie homo is? :rolleyes:
|
wil je een dildo van jamai?
|
kijk op ebay daar loopt nog steeds eenv eiling met spullen van hem
|
Het is geen Fancy hier. Over 2 jaar zul je inzien hoe desperate je bezig bent. (of ben je al 17 nu?!!?)
|
wat is het probleem als iemand fan is van Jamai, is toch ieder zijn eigen keus!
|
Uh..een foto van zn huis?
|
Citaat:
|
Wil je nog een single van Step Right Up :o
1 euro + verzendkosten! :P |
Ik was vanmiddag op een feestje met een band met een contrabas speler die de tweelingbroer van Jamai kon zijn. Echt sprekend! Ook zo'n brede grijns op z'n kop. Leuke band trouwens beetje geflirt met de drummer
|
(niet tegen iedereen bedoeld)
he.. doe es ff niet zo flauw. Als zij fan is van Jamai mag ze dat toch helemaal zelf weten. En als jullie hem toch nix vinden, is het vast ook niet zo'n probleem je spullen van hem weg te doen (als je die hebt dan). Laat haar fan zijn van Jamai, ieder zijn mening toch...?! xxx |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: das dan zeker en vast een reden om geen fan te gaan zijn van hem! Mensen eens beetje serieus zijn, en iemand helpen kan nog? |
Ik ken iemand die wel eens vaker professionele kraakjes zet, hij zei me dat ie best wel het wassen beeld van jamai uit madamme Tussaud wilt rippen, is best te doen en wat geef je er voor??
Oja wel vooraf betalen (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |