![]() |
mooi nummer voor op de akoestische gitaar?
Weet iemand een mooi nummer voor op de akoestische gitaar, gewoon met nylon snaren....
Bij veel nummers vind ik dat het gewoon niet erg klinkt. Heeft iemand goede tips, zet eventueel de link naar de tab erbij. |
Michel van Anouk, weet niet of je het een mooi nummer vind. En ja de tabs, zoek je zelf maar op :)
|
green day - good riddance
|
the animals- house of the rising son
|
under the bridge
bright eyes - * |
Thrice - Stare At The Sun (acoustic)
|
Jump, Little Children - Close Your Eyes
Jump, Little Children - Cathedrals The Eagles - Hotel California |
Als je zo nodig goede muziek wilt om te kunnen spelen zou ik je aanraden om eerst eens muziek te gaan luisteren, dan kom je er zelf wel achter wat je leuk zou lijken om te spelen.
dit is al de zoveelste die om tabs zeikt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lenny kravitz tokkelend.. verder coldplay-green eyes en er zijn zoveel mooie nummers voor op de akoestische gitaar.
|
|
nirvana - something in the way
|
Forget About Tomorrow van Feeder.
|
Citaat:
|
blink 182 - what went wronf
sense field - save yourself box car racer - there is starting line - playing favorites yellowcard - rough draft enzovoorts |
Citaat:
|
nooit nirvana spelen, maar dan ook echt nooit.
|
Citaat:
|
Johnny Cash - solitary man
Joseph Arthur - invicible hands R.E.M. - losing my religion MC5 - shakin' street Jawbreaker - i kissed the bottle |
Stone Sour - Bother...
|
Counting Crows - Mr. Jones
Oasis - Wonderwall RHCP - Under the Bridge, Otherside |
2pac ft. Nas - Thugs Mansion (Acoustic)
en eerhmm.. Tracy Chapman - Fast Car Limp Bizkit - Wish You Where Here Kings Of Convenience - I Dont know what i can save you from " "- Little kids Als ik jou was zou ik ze allemaal ff checkken!!:) zijn zeker koewle nummers om te spelen op arcoustische gitaar! :D JAWEL! |
ik weet niet wat voor muziek je speelt en of je goed bent.
maar van Clapton is wel wat leuks te vinden (Layla oid) en als je het iets moeilijker wilt zoeken: Paul Gilbert - Flamingo (moet je wel even de video downloaden, ik heb er geen tab van nl). video ook er geinig, maar dan meer om even gezien te hebben, is nl. behoorlijk pittig :) zijn homepage op het moment van schrijven deed zijn homepage het hier niet, maar misshcien bij jullie wel. |
The Clash - London Calling (y)
3 akkoorden AM, C, G |
NOFX - Johnny Appleseed :cool:
|
Incubus - Drive
|
Citaat:
|
Citaat:
lifehouse - only one creed - one 3 doors down - here without you :D |
Citaat:
|
Oasis - She is love
Lifehouse - Take me away (akoestisch) K's Choice - 20,000 seconds |
Eric clapton - Wonderfull tonight
Counting crows/acda &de munnik - goodnight elisabeth/slaap zacht elisabet train - drops of jupiter |
Citaat:
|
nee, de band bright eyes.
Maar die mag ook, als je dat graag wil. |
What's the reason - Silkstone
The remedy - Jason Mraz My heart - K's Choice She's Love - Oasis Get outta my head - Intwine Another perfect day - American Hi-Fi En veel liedjes van Acda en de Munnik... |
rhcp- road trippin/scar tissue
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic radiohead - street spirit |
Wonderwall van Oasis
|
elliott smith - needle in the hay
elliott smith - morning after |
uuh.. heeft er nog niemand dashboard confessional gezegd ?
|
Citaat:
En die is van Pink Floyd :P (flauwflauwflauw, ik geef het toe) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |