![]() |
Wat willen jullie als Nederlanders horen op de Spaanse radio over Nederland?
Ik heb een vraag, stel je woont als Nederlander in Spanje. Hier in Spanje luister je dan naar een radio zender waar je 5 minuten per dag een nederlands programma op kunt vinden, wat voor informatie zou je dan graag willen horen in deze vijf minuten?
Nieuws uit Nederland? Zoja wat voor nieuws? weer, politiek?Informatie over het dorp waar je woont en omstreken? Iets over de cultuur, natuur, recreatiemogelijkheden? Wonen en werken in Spanje? Alvast bedankt:o :cool: |
Roddels uit de buurt! :)
(De Nederlandse buurt waar ik vandaan kom, natuurlijk) |
Ik zou helemaal niks willen weten over Nederland. Toch alleen maar rampspoed en ellende!
|
Ik zou alleen maar informatie van mijn familie willen hebben en die kan ik via de telefoon krijgen. Als ik in andere informatie geintereseerd zou zijn kijk ik wel op inernet of koop een Nederlandse krant.
En je topictitel zuigt. |
Citaat:
Jouw antwoord zuigt. Lekker belangrijk :s |
Eigenlijk zou ik niets van Nederland willen horen. Het enige interessante aan het Nederlandse journaal is het buitenland. Het interesseert mij niets of de benzine 2 cent duurder is geworden of dat weer het meerendeel van de bevolking hersenloos achter een populistische schreeuwer aanholt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik wil je niet helpen.
|
Citaat:
Ik wil U hulp ook helemaal niet, als het zo moet... |
Citaat:
|
Over hoe het in de nederlandse politiek eraan toe gaat en de voetbaluitslagen...
Ook welke nummers er hoog in de top 40 staan en als er ander belangrijk nieuws is. |
Citaat:
ik zou het weer willen weten, om te kijken hoeveel beter ik het wel niet heb. En ik zou willen weten wat voor onzinnige maatregelen de nederlandse regering nu weer heeft geverzonnen |
Gewoon nieuws, en dan iets meer op Nederland gericht dan een normaal journaal dat zou zijn. Wat er in de rest van de wereld gebeurt krijg je op andere journaals wel mee.
|
Verander die titel!
|
Gewoon het belangrijkste nieuws.
|
Nee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry, ik wil mijn titel wel veranderen, want jullie hebben gelijk, hij is inderdaad verre van duidelijk.
Maar nu kan ik hem niet meer verwijderen of wel? |
Het nieuws haal ik wel uit de krant.
Ik denk nieuws over mijn familie enzo. :p |
Citaat:
Die zou ik je graag willen geven dan, maar heb geen idee hoe:P |
Citaat:
Om het meisje met de gna-avatar niet teleur te stellen: de voetbaluitslagen van de HC Eredivisie. Maar da's alleen in het weekend. |
voetbaluitslagen
|
Citaat:
|
Nieuws. Politiek dan bijvoorbeeld. En natuurlijk de voetbaluitslagen.
|
Citaat:
de voetbaluitslagen en de politiek komen er bij deze zeker weten in:) |
ik zou niet voor niets in spanje wonen in dat geval dus beter dan maar helemaal niets erover horen want iid zo als al wordt gezegd zou ik dan gewoon een krant kopen ofzo...
|
Gewoon het algemene belangrijkste nieuws.
|
Nada van Nederland enkel nieuws uit België :D
en Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
danku:) |
*up*
|
Citaat:
|