![]() |
Old mans child picture lp
Ik verkoop een Old Man's Child - The pagan prosperity picture disk.
voor 20 euro is ie van jou. |
Ik vind het echt een kutband, maar volgens iemand die ik wel eens spreek is dat ding erg uniek.
|
ja-hij-is-heel-uniek (hint hint)
|
zijn ze zo goed als cradle of filth? zo ja, dan koop ik hem meteen.
|
Citaat:
Ik ben al jaren fan van deze super heersende band al het oude en nieuwe werk is super, het heeft niks met dimmu borgir of cradle of filth temaken, het oude werk is pure black metal met een goede sfeer..... niks geen cradle of filth Laten we het simpel houden, Old Man's Child slaat ulver tot een hoopje warme poep. |
Ik vind Ulver duizendmaal beter dan old mans child, maar dat is mijn mening.
Is dit trouwens een foto van jou? http://www.aesunt.tk/ |
Citaat:
Wel heersend, zo een fanclub van een bandje die al bijna 2 jaar dood is. :rolleyes: ps. whahah die foto is zo fout haha |
Dieren martelen?
|
ooo aesunt!! Met één van die opgeroth leden erin!!
Zeg hem maar dat hij eerdags een flinke pak rammel krijgt als ik hem zie! dat jochie achter die band mag pas met anti dingen komen als ie haar op zijn borst heeft. hahaha |
Citaat:
|
Wat voor kansloos ritueel is dat dan geweest
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze vinden zichzelf geen uber satanische blekkies, ze hangen het satanisme niet eens aan. Zal ik je zijn adres geven? ;) |
Citaat:
ik heb hem ooit in mijn msn gehad, als ik hem hirover zou mailen krijg ik zekerweten een reply als deze terug 'neuk je moeder'. Ik kom hem ooit nog wel eens op een concertje tegen, en dan nemen we hem wel te grazen (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |