![]() |
Hoeveel uur zit jij op de comp?
Gemiddeld zou ik het eigenlijk niet weten maar ik denk wel zo'n drie uurtjes per dag.
|
volgende keer is het misschien handiger om 1-2 uur, 2-3 uur enz. te doen, ik namelijk 2-3 uur, heb maar op 3 gestemd.
|
Citaat:
|
6 uur en meer :o
Deze week érg lang. Zit alleen thuis; ouders zitten nog tot zondag in Italie. :o |
1 a 2 uur. Vooral nu school weer bezig is. In de vakanties we een uur of 2 langer denk ik..
|
Teveel. :o
|
veels te veel :)
|
6 uur en meer.
|
0, ik zit achter de computer :o
|
Teveel
|
Ligt eraan, gemiddeld zo'n 3 uur denk ik
|
1 tot 2 uur
|
Zeker wel 3 uur
|
2-3 uur. wat worden er vandaag een boel polls geopend!
|
'6 Uur en meer' komt zo eng over, dus ik heb maar op 5 uur gestemd (ik zit 5 à 6 uur per dag achter de computer).
|
Zo´n 2 uur. En vanaf gister mag ik van mezelf ook niet meer langer dan 2 uur per dag achter zitten.
|
Verschilt heel erg. Sommige dagen maar een kwartier, in de vakantie soms wel 6 uur ofzo. Maar normaal gesproken zo'n 2 uur
|
sommige dagen een uurtje andere dagen drie of vier uur. Gemiddeld denk ik 2 uur. In het weekend is dit vaak veel meer
|
Normaal gesproken doordeweeks zo'n 3 uur per dag, en in het weekend wat meer denk ik.
Maar nu wel 8 uur per dag ofzo :o Tsja, wat moet je anders als je niet naar buiten mag :| |
verschillend :)
|
Citaat:
|
Is er voor Lionheart geen optie voor 20 uur of langer? :p
|
Zondag heb ik van 8 uur 's ochtends tot 3:40 in de nacht online gezeten. :o Met 20 minuten pauze over de hele dag. :o
Dat is 19 uur en 40 minuten...... Met 20 minuten pauze.... :bloos: |
Citaat:
|
Veel te lang...:o
|
De laatste tijd erg veel. Waarschijnlijk 6 uur of meer.
|
Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik 3 uur aangeklikt. stel je vor dat ik geen leven meer zou hebben? :eek:
|
Te veel. Denk zo'n 3 uur per dag.
|
2/3/4/5 uur ofzo? ligt eraan...
Ik stem 4. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
3 uur gemiddeld, denk ik.
|
3 uur denk ik
|
Veel.
|
1-6
|
Citaat:
|
Ik zit er onder.
|
Citaat:
|
een uurtje of 2-3 per dag toch zeker wel.
|
Effe kijken... als ik mijn stage niet meetel (want daar zit ik bijna de hele dag 8er zo'n ding :o ) dan wordt het ongeveer zo...
Maandag: ongeveer 2 uur Dinsdag: ongeveer 1 uur Woensdag: ongeveer 2½ uur Donderdag: ongeveer 1 uur Vrijdag: ongeveer 1½ uur Zaterdag: ongeveer 4 uur Zondag (er van uitgaande dat er geen Formule 1 / live wielrennen is): ongeveer 5 uur Tel alles bij elkaar op, deel door 7 en dan kom ik uit op afgerond 2½ uur per dag. Maar vaak loopt alles uit dus ik vul in de poll 3 uur per dag in. |
4 uur ofzo :eek:
|
Citaat:
|
In de vakantie zo'n 7 uur, nu misschien 2,5 uur verdeeld over 2 keer...
|
Ik schat zo'n 2 uur (gemiddeld) soms vaker, soms korter als ik het druk heb.
|
Als ik nog andere dingen te doen heb ongeveer vier uur. Als ik me heel erg verveel soms de hele dag > 6 uur dus.
|
Teveel :(
|
Citaat:
|
Uhm ik denk gemiddeld 3 uur per dag.. maar weet niet helemaal zeker kan namelijk ook wel meer zijn.
|
Citaat:
|
6 uur minimaal, ik werk al 8 tot 9 uur per dag achter de pc, en dan 's avonds ook nog
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |