![]() |
Nieuwe Dingen
Ik heb nu al voor ongeveer een jaar een relatie met mijn vriendin en het is nog altijd zeer leuk, maar na zoon tijd worden er regelmatig dezelfde dingen gedaan in bed. Daarvoor wil ik hier vragen welke nieuwe dingen julie nog kennen. Een paar dingen die we al gedaan hebben zijn:
- Zij mij pijpen met een ijsblokje in haar mond - Ik haar beffen nadat ik een ijsblokje had aangebracht in haar vagina - Blinddoeken en vastbinden - Ijs uitsmeren over het lichaam - ... |
Citaat:
|
Citaat:
verder, tja... al vastbinden/vastgebonden? |
Citaat:
Nooit ijsblokjes gebruikt? Is grood succes! Bij beffen nooit geprobeerd, maar dat zal ook fijn voor de zijn denk ik zow. (zal blijven hangen denk ik zow ;)) |
Citaat:
Ja maar... ai! Hehe, dit klinkt nou weer minder prettig. |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou ophouden met offtopic gaan..:o |
te koud?
|
Heb je dat ook weleens, dat je een ijslolly net uit het papier haalt en het aan je lippen vastvriest? :D
Nee, het lijkt mij ook niet alles. |
Citaat:
Oh ja, ik zou ontopic gaan. Uhm.. al wat dingen geprobeerd met veertjes/kwastjes? Rare standjes? Sorry, ben een beetje inspiratieloos vandaag. :s |
Wat dat ijsblokje betreft.
Mijn vriendin vond het niet pijnlijk maar het vergrootte het genot, alhoewel het aan het begin wel raar aanvoelt. |
Citaat:
|
ik zou d'r nog even vuist neuken als ik jou was!!!! (y)
vinden vrouwen lekker geloof me!!!! (y) |
Wij gaan lekker chocoladefonduen!.. :evil:
|
rollenspel. doktertje of tarzan en jane. de huismeid. ennuh euhm de soldaat die een thaise hoertje naait hah my favourite.
zo lang mogelijk geen sex hebben is ook een goede om de juices te laten vloeien :P anusplug halen een extra meisje of jongen bij. |
Ga een kamasutraboek halen en werk het helemaal door.
|
Misschien eens een sekswinkel binnen lopen? Inspiratie genoeg daar...
|
eeh (Soft) SM ???
gewoon elkaar 'n beetje plagen .... je kan ook bij triviant een set kaartjes maken van wat de een bij de ander mag doen als een vraag fout is .. is ook lachen .,. :D |
Citaat:
Maargoed, een boek kopen en dat doorwerken is wel een goed idee. Ook boeken over tantra en tao enzo zou je kunnen proberen. Een lange avond elkaar opgeilen in gezelschap zodat je megageil bent waardoor je elkaar bespringt zodra je alleen bent is ook leuk :o Of haar strelen en kussen en eventueel af en toe even beffen terwijl ze slaapt, zodat ze geil wakker wordt :). Wel 's ochtends mee beginnen, niet ergens midden in de nacht ofzo. En rollenspelen kunnen idd ook leuk zijn, maar je hebt er wel een beetje lef en inlevingsvermogen voor nodig :). |
Citaat:
ONTOPIC: Een koude hand daar tussen je benen kan best lekker zijn, zeker als je niet echt een koukleum bent :) |
Nou als ik zeg dat mijn vriendin een koukleum is, is dat toch wel een dikke understatement. Dus mijn handen warmen aan haar zonder in een worstelpartij uit te komen, kan maar op een plek.. :rolleyes:
|
hihi .. bind dr vast .. en dan met je koude tengels .. :D
|
En als je mij dan weer losmaakt dan kun je me toch een knal voor je kop verwachten. Kouwe klauwen is absoluut niet mijn idee van prettig. Ik krijg nog liever klappen of kaarsvet, om maar in de letter k te blijven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, op een gegeven moment heb ik wel zoiets van 'nu is het genoeg geweest', haha! Maar inderdaad, rollenspellen kunnen érg vermakelijk zijn :D |
Citaat:
Zeg je dan ineens: Schat vanavond ben jij Jane.. :confused: En dan kom jij daar aan in je Tarzan pakje ofzo.. hmm maar nieuwe dingen tsja idd blinddoeken+vastbinden, ijs of ijsblokjes, erotische massage (wat natuurlijk eindigt inseks), spannende plekken.. tsja meeste is wel genoemd weet zelf ook niet zoveel |
Lijk me wel geinig als je zo'n situatie heb van dat de jongen naief doet. Are you trying to seduce me? Volgens mij valt dat onder te brengen in de categorie detectives?
|
Citaat:
|
wat heb jij wel niet met IJS? :D
|
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af...
|
ach de ts heeft keuze genoeg met zijn ijs fetish
hij kan nog veel doen cocoladeijs aardbijen banaan citroen banaan en dat allees met of zonder slavgroom of evt een hele sorbet met als leuk detail dat ie met dat rietje heel zijn vriendin kan leegzuigen |
jongens jongens
ijs = (y) op z'n tijd. |
Citaat:
|
de diepvries is al behoorlijk leeg bij jullie!
|
Citaat:
Ach ik loop er wel om te lachen, maar eigenlijk valt het allemaal wel mee. |
..... alsof ze alleen maar van t smeltende ijs nat kunnen worden :evil: ;)
|
Anaal al geprobeerd?
|
Citaat:
Nietzsche is dood [God]... en gefeliciteerd :) |
Citaat:
maar mijn vriend geeft wel hints soms.. en dat vind ik totaal geen probleem.. maar hoe maak je dan iemand duidelijk dat hij/zij een rol moet gaan innemen ofzo? Vaag hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Toen ik in mijn labjas mijn kamer uit liep waar mijn vriend op een bankje zat te wachten (hij wist niet waarop) en ik zei 'volgende patient...', op een lijstje keek en weer op keek over de randjes van mijn bril en 'meneer Haarman? Loopt u maar mee' zei... toen had hij wel door wat voor rol hij speelde :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een keertje leuk om uit te proberen omdat het weer wat anders is, maar eigenlijk blijkt het niet de moeite waard te zijn.. :|
|
wat leuk is
chocola smeren over het hele lichaam en dan weer oplikken slagroom perensap (als je er van houdt) kamer versieren met heeeel veel kaarsen en waxinelichtjes (wie wil met mij kliederen :rolleyes: ) |
Citaat:
slagroom :D honing :D kaarsvet.. :D ( maar da's niet eetbaar, kun je wel leuk eraf peuteren ) |
Citaat:
Niet dat ik het ooit geprobeerd heb ofzo... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |