![]() |
Forummers gespot?
Ik wel (denk ik), namelijk Kenjirro :)
Klopt het dat je bij bushalte 't Oor stond rond half twaalf vanmiddag? Om er een nuttig topic van te maken: welke forummers heb jij vandaag / ooit gespot? (En dan bedoel ik NIET vrienden / klasgenoten / meetings ;)) |
pinoow vanmorgen. Wat fiets jij langzaam trouwens. :p
|
Kenjirro komt hier definitief niet meer. :o
Ik bén gespot door Tampert, nare man en nog 2 mensen... *naam ff kwijt* |
Ik heb nog nooit een forummer gespot.
|
Nee.
|
Ik heb laatst ********** gezien. :D
|
jessiej & klootzak, op het station in den bosch, een aantal weken geleden. Maar ik weet niet of ze nog op dit forum komen eigenlijk
|
vandaag: basbase
ooit: angel, stff, stefan1986, bertine en waarschijnlijk wel een paar op het studiefestival |
niemand....
|
die ik echt zomaar tegenkwam:
mokkel michael en martin dude van onzin in de stairway in utrecht jessiej en klootzak in lage vuursche ieyor en albundy op utrecht cs ********** + vriendin op parkpop vorig jaar enz :P |
ehmz... alleen mensen waarbij het geen toeval was (meetings dus! :p)
wel klasgenoten / schoolgenoten gespot op het forum :p mag dat ook?! |
Nee, nog nooit.
(Voor zover ik weet.) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar andersom niet, voor zo ver ik weet, al heb ik wel ooit iemand gezien die erg veel op nare man leek, maar die iemand zat te leren in een studieboek waarvan ik niet meer weet bij welke studie het hoorde maar wle dat het wel héél krom moest zijn om dat boek te gaan gebruiken bij een rechtenstudie. Bovendien was het in de trein van Sittard naar Heerlen. |
Citaat:
In Heerlen zit een school voor verloskundigen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Nare man en verloskunde. :cool: |
Ik ben nog nooit door iemand gespot. :cool: (y)
|
repsaj woont bij mij in het dorp dus die zie ik af en toe wel eens
verder heeft guess what? met haar klas een soort van projectje gedaan met mijn klas. Dus die heb ik ook wel eens gezien. Daar kwam ik trouwens pas later achter. |
Poor Leno en Avalon heb ik ooit gezien in de trein toen we terugkwamen van het radiohead concert...
En ik heb volgens mij een stukje van Nerd gezien, afgelopen vrijdag in Rotown. En Mortischa in dat celebrity boekje :) |
Voor zover ik weet nog niemand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
enkel vrienden en klasgenoten
|
ik heb met nare man kennelijk een keer iemand gespot, weet niet meer wat zijn nick was en ik herkende hem ook niet :o
Verder wel eens 'per ongeluk' langs een adminmeeting gelopen en ze zelfs even in de trein bekeken :D... maar toen hebben die mensen mij ook niet gezien, dus niet echt spotten dus... En ik kom Eend elke week tegen :eek: |
Citaat:
|
Ja, ooit Bobby James gespot in de H&M
|
Citaat:
Fractuur. |
Citaat:
|
is dat nieuwe hobby forummers spotten :rolleyes:
|
Ik spot met forummers.
|
Citaat:
Ik zal al te wachten tot iemand dat zou zeggen. |
Citaat:
|
nog niemand :)
|
Citaat:
|
Ja Bliksem heeft mij gespot, de sukkel hij zei gewoon niks (n) ;)
En nog wel wat mensen, maar ik ben de namen vergeten.. Zelfs spot ik nooit iemand.. |
Citaat:
|
i'm invincible :cool:
|
Citaat:
|
ik voor zo ver ik weet niemand, maar wie weet heeft iemand mij wel gespot
|
Nare man 2 keer in de trein naar Nijmegen.
|
Citaat:
|
Nog nooit bewust.
|
Nee, ik wel eens gepost.
|
Mortischa in Korsakoff in Amsterdam
Kaleidoscope (cemetary slut)aan mn kassa in de Appie op CS Amsterdam toen ik daar nog werkte :D en laatst volgens mij Muckymouse in de Irish Pub in Amsterdam |
Citaat:
|
Parallel en Bliksem.
|
danique (geloof ik) in de koopgoot.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |