![]() |
punk, maar dan netjes?
Aloha,
Ik heb binnenkort een optredent en in mijn band ben ik het enige meisje. De twee jongens hadden besloten in pak te gaan, en toen opperde de ene dat ik 'wel een punk-pak aan kon doen'. Punk, maar dan netjes, dus. Nu heb ik al een zwart rokje met witte blouse en stropdas geprobeerd, maar volgens hem was dat gewoon alto, zoals zoveel mensen dezer dagen waren, en dat was niet de bedoeling. Ik weet echter niet wat hij dan verder bedoelt en ik hoopte dus dat jullie me verder zouden kunnen helpen. Nette punkkleding.... wat bij twee jongens in pak (een beetje à la de Hives denk ik) past? Throw me some options! En mochten jullie een ander lumineus idee hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag. Alle suggesties zijn welkom. En de algemene vraag: Wat zou jij voor opvallends aandoen op het podium, wat wel leuk is, maar anders dan de rest? |
rude girl stijl :)
|
Citaat:
was niet goed volgens die lui... |
en 'n punk pak .. ghehe... da's een oxymoron :D
|
Citaat:
Zijn er overigens nog voorkeuren voor stropdaskleur? |
gewoon basic zwart,
en 'n gleufhoedje (y) (als je voor de rude girl achtige outfit gaat.) |
en mn haar?
tis nu ongeveer schouderlang, dus spikes ofzo, dat lukt me niet. zeker niet als ik over het podium ga jumpen - alhoewel, ik met rokje :D dat wordt lachen. |
Citaat:
|
onstage andere kleren dan in het dagelijks leven vind ik duf
|
Citaat:
edit: maar we doen het natuurlijk om herkenning in het gewone leven te voorkomen. :D |
Net als de rest van de band, zwart pak.
Alleen dan wel getailleerd, diep decollete, schots geruite bh, en evt een stropdas. Creatief met punk. ofzo. |
Citaat:
ruitjes zijn kak, maar punkers doen ook wel eens aan ruitjes! Doe daar dan iets mee. Misschien een ultra kort ruitjes rokje. Met daarbij een heel sexy, getaileers, met lage decollete jasje! Stilleto-hakjes erbij! veel studs en wat kettingen... |
zoals hierboven met die schots geruite bh ofzo, maar dan als rok.
trek bijvoorbeeld een kilt aan, met daarboven een witte blouse met daarover een jas van een pak. stropdas zou je kunnen doen, los of helemaal vast, dat maakt denk ik niet uit. je haar...schouderlengte. met heeeeeel veeeel haarlak lukt ene hanekam prima. met carnaval herkende in een meisje wat ook halflang haar had met een mooie hanekam. dus dat lukt prima doe je ook make up ofzo? dan zou ik het lekker bont maken. rose oogschaduw ofzo. |
Citaat:
Ja (y) Maar wel een mooi rokje, niet zo'n lowbudget ding van de markt. Meen me trouwens geweldige pumps te herrineren *dior?* met daar aan vast soort van scheenbeschermers met studs.. ofzo Iig, tieten naar voren, reet naar achter, je hoeft niet te kunnen zingen zolang je er maar geil uitziet (y) |
Citaat:
|
gescheurde pantys met kort schots- of tijger print rokje
een truitje dat je zelf ff hebt aangepast tot een sexy niemendalletje en tja je haar kan je van alles mee doen spikeriem om, wat veiligheidsspelden zoiets? |
Citaat:
merk pumps zijn nou niet bepaald punk en punk is meer dan attitude, je stem is toch wel erg belangrijk :) |
niks neps, niks wannabees! kleed je als jezelf, maar dan iets stoerder/interessanter
|
Citaat:
De collecties van vorige winter bekijken, veel punk versus chique. Stijlvol punk (y) |
Citaat:
En jij spreekt jezelf niet een klein beetje tegen?? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed echt truie altos doen daar natuurlijk niet aan, gelukkig ben ik een wannabee ;) |
Citaat:
veelal gecombineerd, true.. maar wel losstaand. anarchy is nooit achterhaald, blijft 'n veelgeprezen ideologie. Citaat:
|
Vivianne Westwood :cool: (y)
|
getsiederrie, als ik dit topic nog weer eens doorlees krijg ik echt kotsneigingen..... punk is niet iets wat je je kan aanmeten
|
Citaat:
|
Citaat:
zodra iets niet meer buitenmediaals is zal je verantwoording moeten afleggen en kunnen uitleggen waar iets voor staat en met zoveel diversiteit en meningsverschillen binnen de 'scene' is 't niet zo gek dat we tegenover de buitenwereld een modderfiguur slaan.... :D niks mis met zelfspot (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je wordt punk geboren? de veiligheidsspelden al kant en klaar in je oren en een mini-hanekammetje zeker je kunt je elke 'stijl' aanmeten, of het geslaagd is is een tweede |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent zeker alto? |
Citaat:
Wat een hert ben jij! (n) |
Citaat:
|
ghehe, het niveau van de flames ligt ook aardig laag.
|
wat een niveau zeg, drie keer de zelfde grap achter elkaar.
jullie zijn echt massakonijnen he :rolleyes: |
Citaat:
|
het flamen is gewoon niet zo'n uitdaging :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
betreurenswaardige flamepost lompo :D
|
wat slaan 'n hoop lui de plank toch finaal mis vandaag... heerlijk.
|
omg STG een optreden? WAAR WAAR WAAR? :eek:
|
oké. Dus. Fantastisch, dit topic :D
Maarrr.... punk was slechts één van mijn ideetjes, weten jullie nog iets waardoor ik er stijlvol doch hip bijloop in vergelijking met de twee manlijke personen in mn bandje? Bij voorbaat dank. |
Citaat:
and you're welcome ;) |
Citaat:
jammer dat je niet begrijpt wat dat betekent |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |