![]() |
Brinker!!!
Hey daar!
Wil jij 2 gratis nummers downloaden en daarmee ook een gratis cd verdienen? Dat kan! Check www.brinkermusic.nl! Very easy and lots of fun!! Brinker is een jonge, frisse band die klaar is om Nederland en de rest van de wereld te veroveren... Misschien ken je ze al van TMF, The Box of Top of the Pops, waar ze hun nummer Don't let it go ten gehore hebben gebracht, wat zelfs op nummer 54 in de Mega-Top-100 heeft gestaan! Nu, na 2 jaar, zijn de broers Tijs, Harm en Jos en hun goede vriend Rogier helemaal back! En ze staan te popelen om hun muziek aan jou te laten horen. Succes ermee en tot ziens in de Arena :) Nanneke (een fanatieke groupie) |
Vaak als een nummer op tmf komt is het kut.
|
(y) (n) :s :| :evil: :bloos: :nono: :confused: :o :D :rolleyes: :cool: :p ;) :mad: :eek: :) :(
|
"een jonge frisse band"
ok, hier vloog me cola door me neusgaten weer naar buiten "Nu, na 2 jaar, zijn de broers Tijs, Harm en Jos en hun goede vriend Rogier helemaal back!" back van wat?! en met die namen kan je alleen in de homo top 100 komen dus vergeet het |
Jongens toch, jullie doen niet eens moeite om de nummers te beluisteren. Beetje bevooroordeeld zijn jullie wel. Ik denk niet dat dit forum er is om alleen maar dingen af te kraken.. dus voor degenen die het met jullie eens zijn: Ik sta niet echt op jullie reacties te popelen...
met vriendelijk groet Nanneke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ok ik download het maar is toch knake let op m'n woorden) |
Gatver check die site dan al, stel homo's
|
Jottum, wat zou ik graag zo'n Brinker CD willen winnen zeg.
|
wat een knake muziek!!!!
|
Citaat:
oh, maar w8 ff, je stond niet op deze reactie te popelen, jammer... |
Citaat:
|
Een topic over dat bandje is wel genoeg daarom heb ik die andere gesloten. en hou het hier een beetje ontopic en lief zijn tegen elkaar.
|
dit valt toch gewoon onder spam? --> slotje?
|
Ja, make love not war :s Maar als ik de kans krijg moet ik toch wel weer effe Direct in de zeik nemen.
Anyway, denk dat als je in tmf al gedraaid wordt, je niet echt zo heel veel promotie meer nodig hebt. Vraag me alleen af of de doelgroep wel past? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |