![]() |
Het grote NWN MP Topic!
Hallo iedereen,
ik heb een vraag over de RPG NeverWinter Nights, namelijk, wat houd de MultiPlayer hiervan in? Ik weet alleen dat er een soort D&D varieant inzit, maar kan je ook items traden/verkopen aan medespelers? Alvast bedankt. |
ja.
ik heb em sinds vorige week ook weer erop staan. |
oh oke, dan is het denk ik wel het aanschaffen waard... nou bedankt iig.
Edit: Dan kan dit nu het grote NWN MP topic worden! Jeuy! |
zover ik weet heb je 2 soorten eentje dat je gewoon je eigen char samenstelt en gewoon iedereen afmaakt en een soort van online versie met een enorm land waarbij je gewoon samenwerkend met andere ventjes steeds verder moet komen die vind ik persoonlijk het beste :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar aangezien er toch cheaters zijn, onwetende n00bs en lui die geen enkele spell als cure disease hebben verneuken het allemaal toch wel zwaar. |
neee das bij nwn zoo.
voor de goede mmorpg moet je toch echt World of Warcraft hebben :D dat spel word het echt |
Citaat:
|
Citaat:
Maandelijks dokken... zooooooo waardeloos... |
ja dat ligt eraan hoeveel het gaat kosten en hoeveel cash je hebt
|
Vind ik echt bagger betalen voor WoW of van die andere MMORPGS, waarom doen ze het niet gewoon gratis kopen veel meer mensen die game :)
|
Citaat:
|
Daar heb je gelijk in, maar waarom maken ze de prijs dan niet eenmalig wat hoger?Vind om per maand te betalen helemaal niks :)
|
Citaat:
het is een prima manier om aan de wensen van de klanten te voldoen... zolang men wil spelen betaald men, een deel daarvan zal idd gaan naar het omhoog houden van die werelden, maar een deel daarvan zal ook gaan naar het vernieuwen van elementen in het spel... 't enige wat ik tegen betalen hebt is... wat gebeurd er als nog maar heel weinig mensen spelen? want dan is je investering (aankoopbedrag + bijdrages) idd ineens niks meer waard... ok je hebt er wrs maanden lang game plezier aan gehad... maar verder? |
Citaat:
|
voor nwn een leuke server: www.exaria.net
servervault login: bij direct connect: login.exaria.net |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, bij al dat soort games is de 1e maand gratis, je kunt je dus een maand lang helemaal uitleven in een game waar je meer uren spelplezier aan hebt dan de meeste SP games. Goed voorbeeld is C&C Generals bijvoorbeeld, dat heb je ook in een paar avonden uitgespeeld. Aan een MMORPG komt geen eind, en bovendien is het veel leuker dan een SP of 'gewoon' MP spel. |
pee toe plee zuigt omdat het extreem veel geld kost, je er vaak een CC voor moet heben en omdat ze nog eens 3-dubbele winst op dat bedrag maken.
|
Citaat:
Ik denk dat er wel een eind aan komt, alle classes gehad hebben, enz, steeds dezelfde dingen doen ... daarom lijkt het me ook om liever niet te kopen omdat ik dan na een maandje er waarschijnlijk op uitgekeken ben ... |
Citaat:
|
Citaat:
CC: Je bent 20, dat is geen enkel probleem. Winst: Right. Als ze zoveel winst zouden maken zou je wel zien dat ze met prijzen gaan stunten, er zijn een hele zwik MMORPGs. |
Ehm,
we dwalen ff af denk ik... maar ik heb een idee: Ik open het monthly fee topic! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |