![]() |
de cd met muziek die pim purtuyn inspireerde
kennen jullie die cd nog van de teleshopping reclames? wat staat er precies op die cd? ik ben best wel benieuw eigenlijk:o
|
dunno :)
|
keine ahnung.... :confused:
|
EIGENLIJK heb ik er nog nooit van gehoord.
Heuglijke mededeling: ik kijk te weinig reclame. :D |
misschien weet nare man het wel:D
|
hoe heet die cd?
|
Citaat:
|
Wie is Pim Purtuyn? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Kylie met Your disco needs you!
Ik weet het niet, maar ik vind die wel een leuk homo nummer :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog wél een cd met muziek die Volkert inspireerde, maar dat is helaas niet wat je zoekt.
|
Geen idee. :p
|
Ik zoek eigenlijk een CD met dankliedjes en ode's aan Volkert... Hij heeft mij en de maatschappij een grote dienst bewezen!
|
Citaat:
|
pimdegexte
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus, doe normaal. Die Vollkert is een held zeg, wat een redder van de democratie toch door een man met een mening maar uit de weg te ruimen... :s
|
Citaat:
|
Nee. :)
Ik weet wel welke reclame je bedoeld. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je tracklists zoekt: http://ww.gracenote.net. |
Citaat:
|
Was in die tijd echt grappig hoe er met het woord democratie gesmeten werd. Redder van de democratie. De democratie is vermoord blablabla.
|
The Village People met YMCA zullen er vast opgestaan hebben
|
Citaat:
Verder vond ik die vent ook een ongeloveloze klootviool |
Volgens mij was hij niet zo serieus als je denkt. Could be me.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel daarvoor was het taboe om kwaad te spreken over allochtonen er enkele de fout in gingen omdat je dan gelijk een facist zou blijken te zijn, wat eigenlijk onzin is, want allochtonen verheffen op basis van afkomst, vindt ik eigenlijk nogal discriminerend. Nou zijn er door die bespreekbaarheid ook weer mensen aan het doorslaan naar het andere uiterste qua mening, maar dat mag, zolang het maar bij woorden blijft. Dus of Fortuyn iets goeds bereikt heeft laat ik in het midden, maar hij heeft wel degelijk wat bereikt (ik kan wel meer opnoemen, maar da's niet zo interessant eigenlijk). En die verheerlijking van Volkert vind ik een beetje misselijk. Ik denk dat er net zo goed moord en brand zou worden geschreeuwd als bijvoorbeeld wouter bos of femke halsema zou worden neergeschoten. Het punt is dat politieke moord gewoon not done is. Waarschijnlijk zal ik nou gelijk in een hokje van rechtsextremistisch worden gedouwd, je doet maar - ik weet wel beter. |
Volgens mij dwalen we een beetje af :D Zeg wat staat er allemaal op die volkert cd? Ben toch wel nieuwsgierig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterker nog, ik denk dat hij best hoge ogen had gegooid in de verkiezingen als hij had meegedaan, en zelfs een groot deel van de (goed ingeburgerde) allochtonen vonden hem geweldig. Folkert is juist de facist hier. Die vond dat hij even eigenhandig de vrijheid van meningsuiting (als we die hier uberhaupt al hebben) en de democratie mocht gaan tegenwerken. Maarja. Eigenlijk kan het me ook geen reet schelen. Ik stem op Michiel Smit :) |
Dat laatste is een grap zeker?
|
Citaat:
"dit is letterlijk en figuurlijk de verkrachting van de democratie" |
volgens mij was het een van de latere platen van Skrewdriver
|
Citaat:
|
ha niet verwacht dat iemand hem zo snel zou begrijpen :P
|
zo moeilijk was hij dan ook niet....
|
Citaat:
|
Citaat:
"nigga nigga out out" euh... tsjah....dat vergeet je niet snel |
tsja ze hadden 1 goeie plaat uitgebracht, jammer dat ze dat nazi-ding gingen doen :/
|
Citaat:
Maar zowiezo, ik vind dat er weer eens een partij in de regering meot komen die eens echt wat zegt en de boel weer een beetje openbreekt. De SP (vorige keer op gestemd) doet dat naar mijn mening te weinig tegenwoordig. Die willen veel, maar zeggen te weinig. En zowiezo, rellen in de kamer is gewoon leuk. |
rechtse rakker (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |