![]() |
na roep maar :) om het makkelijk te maken zal ik wat mogeklijk heden geven ;)
a.) opteron :confused: kan je dat eten??? b.) opteron... ohh die nieuwe generatie magnetrons :o c.) opteron leuke naam wat doet ut....:p d.) opteron geef mij maar gewoon Hammer... :) e.) opteron wat een naam, maarja, wat ie aan zn naam verliest maakt ie in prestatie vast goed f.) opteron dat klinkt cool :cool: g.) opteron coole naam waarschijnlijk nog betere prestatie doet u maar er maar geleik 2 :D h.) opteron wtf.. waar heb je het over :confused: i.) opteron geef mij maar een PIV j.) opteron, wacht dat klinkt als optimaal... ahh, vandaar die naam slim van die mensen bij AMD :rolleyes: k.) opteron..... (invulling naar eigenkeuze) l.) als je het echt niet weet mag je hier drukken en nog eens denken ik ga voor optie e :) -de postbode- edit optie l.) toegevoegd typo's |
Mooie naam. Straalt wel een soort über-iets uit.
Ben wel benieuwd naar de prestaties. |
Ik vind Clawhammer toch mooier.
|
Citaat:
|
Die naam is iig 3x niks klinkt als een van de transformers ofzo.. Opteron, robots in the sky oid.. Megatron, Opteron whatever..
Verder weet ik er nog weinig van.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opteron.....
Het is geen Alpha :) -Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
Met een Parhelia kaartje uiteraard. -Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
Euhmm... Wacht even.. Denk.. Dat is niet zo slim ;) Jij betaald de machine, en wij betalen het stroomkabeltje naar de buren wel :p -Desecrator |
Citaat:
nu alleen nog een ruimte om dat ding in te zetten :eek: iemand een huis over? -de postbode- ps....zullen we het weer ff ontopic houden???? |
Citaat:
|
Citaat:
HOEI !!! -Desecrator |
Citaat:
SARA is dichter bij jou thuis als bij mij ;) |
Citaat:
Deal, Met de trein sta je zo hier in het enge Oelieboeliebos :p -Desecrator |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |