![]() |
Nederlandse tv-zenders in Belgie
Ik woon nu in Nederland en ik kan gewoon Belgie 1 (VRT) en Belgie 2 (Ketnet / Canvas) ontvangen. Volgend jaar ga ik studeren in Belgie (Leuven) en dan vraag ik me af welke Nederlandse tv-zenders ik daar kan ontvangen. Wie kan me hier antwoord op geven?
|
Volgens mij NL 1, 2 en 3...
|
Ik kan hier thuis (ben Belgisch) gewoon nederland 1, nederland 2 en nederland 3 ontvangen.
|
oh daar ben ik altijd beniewd naar, of andere landen onze zenders hebben... :D
|
Zoals hierboven vermeld kan je dus enkel Nederland 1 , 2 en 3 ontvangen. Nu kunnen mijn overburen, en mijn schuinoverburen wel alle Nederlandse zenders zien dmv schotelantenne en dan via stoute omwegen, maar dat ga jij dan waarschijnlijk niet kunnen.
Sinds kort is MTV hier ook gewijzigd en is dat de Nederlandse geworden van 18h tot 6h , en van 6h tot 18h is het hier de Nederlandse zender Nickelodion. Maar dat is ook weer afhankelijk van welke kabelverdeler er in Leuven zit, en dat weet ik op dit moment niet. |
Bedankt allemaal!!! Als ik daar ga studeren zit ik dan iig niet helemaal zonder mijn favoriete tv-programma's, ik kijk toch het meeste naar NL 1, 2 en 3 en naar Belgie 1 dus zo'n groot probleem wordt het niet.
|
Citaat:
en zo algemeen is dat nu ook weer niet verspreid in het kotleven |
ik woon in het zuiden van NL en kan belgie 1 en 2 ontvangen misschien heeft het dus te maken met commercieel en publiek.
|
Citaat:
|
ik was eerst in oostenrijk en kon gewoon Rtl4 ontvangen.
in spanje vaak ook rtl4 of BVN een samenstelling van de beste belgische en nederlandse programma's |
Citaat:
Maar eigenlijk, als je op kot zit heb je niet zo echt veel nood aan tv hoor, dingen genoeg om te doen! :p |
Kot? Koten? Geen kabel?
Rare jongens, die Belgen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |