![]() |
Regurgitate
Als vervolg op het 'te oude' topic over deze band, een nieuw topic :)
Wat vinden we ervan? en welke cd's zijn aan te raden? |
hoe onnodig om het vorige topic te sluiten. Werd redelijk in gepost en nu is er dus alweer een nieuwe. Als deze nieuwe geopend was werd hij natuurlijk ook gesloten, want JA er was nog een oude, maar die mag niet ge-upped worden.
Hoe zinloos is een baan als moderator :confused: |
on topic: welke cd van Returgitate is aan te bevelen als je geen cds van ze hebt?
|
Ik ben zelf begonnen met Deviant uit 2003, de andere albums ken ik nog niet. Ik vond het ook belachelijk dat het oude topic gesloten werd, zeker aangezien daar geen geldige reden achter zit, te oud? een onnodige up? wat een bullshit! Maar goed, een nieuw topic is het geworden..
|
OP VOLLE SNOEREN - PART 4:
REGURGITATE + SQUASH BOWELS + BILE + CUNTGRINDER + SUPPOSITORY + STOMA + ENTRAILS MASSACRE + NUNWHORE COMMANDO 666 + COLLISION + DEVOURED FLESH REGURGITATION Festival / Death 'n Grindcore / DJs Steven Smegma & Bart Hard Zaal open: 13.00 uur / Entree: € 12,- VVK: € 10 (Kroese, Dollhouse, Waaghals, De Sjamaan) Aanwezig! (y) |
Citaat:
en wanneer? |
Carnivorous Erection is natuurlijk een klassieker maar zelf luister ik Hatefilled Vengeance het meest.
Het gave aan Regurgitate vind ik dat ze niet alleen maar van die gore blaststukken hebben maar ook van die scheurende thrashstukken... die hele band gaat nat man! |
is btw in Arnhem - Willemeen
|
Citaat:
oh,dan laat maar |
goh dat is een eind van Nijmegen vandaan zeg....
|
Three Way Grindcore Grindcore compilation CD
IN STOCK 3.95 With Regurgitate, Entrails Massacre and Suppository |
Het is wel humor, maar niet meer dan dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwere Rgte dus ;) |
Citaat:
|
Wat ik van ze ken is wel aardig...
Ik heb geen albums van ze Ik ga denk ik helaas niet naar op volle snoeren |
Regurgitate haha ja, gave band (y)
heb hier carnivorous erection en hatefilled vengeance, die laatste staat vol met ouwe nummers opnieuw opgenomen, als ik me niet vergis. Effortless regurgitation of bright red blood is ook een vette cd, helaas ontbreekt deze nog in mijn collectie... |
Op volle snoeren is gaaf. Ik ga eens kijken of ik iemand mee kan versieren :cool:
|
regurgitate heb ik eens gezien in de baroeg... damn wat waren die slecht! vooral die dikke bassist...wat een knurft. Maar volgens mij is ie er nu uit en is de band live een stuk beter geworden.
Op volle snoeren is tof ! |
Ik ken het niet, is het gaaf?
Grind is eigenlijk niet echt mijn ding, enige wat ik echt gaaf vind is nasum en napalm death. |
Ben er wel op OVS, misschien ook nog die vrijdag ervoor in de Little Devil.
@metal: Terrorizer al geprobeerd? |
Citaat:
En op volle snoeren is sowieso vet, een hele dag alleen maar grindcore en goregrind met ladderzatte dikke boeren is te gaaf. |
Citaat:
Bile heerst trouwens ook |
Bile is wel oké.
|
binnekort komt hun nieuwe cd uit! :)
|
Dat zien we dan wel weer he.
|
|
Leuk. Als je niets te doen hebt (Y)
|
Ja, ben wel aanwezig in Tilburg.
|
Oké deze zaterdag in Arnhem (OVS):
OP VOLLE SNOEREN - PART 4: REGURGITATE + SQUASH BOWELS + BILE + CUNTGRINDER + SUPPOSITORY + STOMA + ENTRAILS MASSACRE + NUNWHORE COMMANDO 666 + COLLISION + DEVOURED FLESH REGURGITATION Festival / Death 'n Grindcore / DJs Steven Smegma & Bart Hard Zaal open: 13.00 uur / Entree: € 12,- VVK: € 10 (Kroese, Dollhouse, Waaghals, De Sjamaan) Gezellig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |