undertaker |
10-03-2004 02:13 |
goochelaars
dit is vast wel een domme topic maar ook een vreemde wat ik nog steeds nie snap...
er was een goochelaar ( weet de naam nie meer ) en die zou een volgende stunt uithalen...zweven...ik had zo iets van...yeah right tuurlijk...maar ik hoorde een paar mensen zeggen dat hij echt kon zweven door hulp van demonen ik d8 van ok vaag, maarja onzin. ik had echt zo iets van begin maar met de show en bla bla bla.. maar toen gebeurde er iets apart voordat hij begon vroeg hij wat aan het publiek...zijn er hier ook mensen die gelovig zijn? zo ja willen jullie misschien jullie handen opsteken? en heel veel mensen staken hun handen op...en toen vroeg hij dit.zouden jullie als jullie het nie erg vinden even de zaal verlaten alleen voor deze stunt? ik had zo iets van what the...en wat ik ook gek vond...die mensen die hun handen op staken die gingen ook weg... ik geloof nie zomaar dat iemand kan zweven maar...dat een goochelaar gelovige mensen vraagt om het zaal even te velaten, vind ik wel gek en het gekste is nog dat hun ook nog weg gingen...snappen jullie dit of?
|