![]() |
[Foto] Brieven aan Mick Jagger.
Als extra opdracht bij het boek van Boudewijn Büch, wat vinden jullie ervan? http://picserver.org/view_image.php/02QF2GU701E4
|
Ik vind 'm mooi, maar ik heb er geen verstand van. Alleen het ziet er wat vreemd uit dat de muur links hoger is dan rechts, als je begrijpt wat ik bedoel. Komt omdat je op een bed ofzo zit denk ik. :confused:
|
Gave foto... (y)
maar die schaduw achter het hoofd, lijkt net een kroezig staartje ofzo |
Citaat:
|
Kan je dat stopcontact er niet afsnijden?
Mooie foto. |
Echt een mooie foto!
Ik heb het boek ook gelezen en dat hele sfeertje past er echt goed bij, dat uitzichtloze. Jammer dat het licht vooral van links komt, terwijl de rechter kant het sterkste is. |
die poster heb ik ook :D
|
ik vind hem vet! *dood aan het stopcontact*
|
Hij past ontzettend goed bij het boek dus doen!!
|
jammer dat et zo'n brakke kwaliteit is, grove korrel is ok, maar dit is gewoon slecht digitaal
verder heb ik het boek niet gelezen dus kan et eigenlijk vanuit dat opzicht niet beoordelen... |
Citaat:
mooj... |
Stopcontact past er perfect bij IMHO.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wellicht omdat het moet lijken dat de jongen gewoon op z,n kamer zit, dat stopcontact geeft wat meer mee van de dagelijkse werkelijkheid.
haal dit weg en het lijkt alweer een stukje meer op een opgezette foto die bijv. in een studio is gemaakt. Is wel niet zo ( neem ik aan ) maar dat ik gewoon van ik ervan vind :) |
Dank jullie wel voor de lovende reactie's.
Het gaat hier puur om de achterliggende gedachte. Ik weet ook dat de foto zelf van poepkwaliteit is, maar ik heb geen geweldige camera. Ik ben blij dat degene die het boek gelezen hebben vinden dat de foto bij het boek past. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |