![]() |
[MIDI FILES]Waar downloaden
Weet iemand waar ik .MID files downloaden kan?
Heb al aardig wat sites bekeken maar vind eigenlik alleen piano :( Heb graag een paar URL's |
Citaat:
Het is geen mp3 ofzo.. op www.midifarm.com staan wel midi's |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon op google zoeken naar het nummer wat je wil plus midi (y)
|
Citaat:
Als je zelf midi's wilt maken en op zoek wil gaan naar instrumenten hoef je niet ver te zoeken. Want iedere midi kan maar "zoveel" instrumenten aan, en die instrumenten zit al in elke windows ingebakken. Als je een eigen track wil maken, wil ik je modernerer muziekmodules aanraden. Want midi komt uit het stene tijdperk. |
http://www.soundamerica.com/ (<---midi's van oude tv series, cartoons en weet ik wat)
Voor de rest idd www.google.com en ff midi + je nummertje, of gewoon 'Midi file's' |
Iedereen heeft KaZaA!!
Dsu typ in bij search-string: sibelius 2, en downloaden maar, kun je van .mid files bladmuziek maken, doet ie volautomatisch :D (koop geen sibelius, kost alleen maar €600 :mad: ) |
Citaat:
midi uit het stenen tijdperk.... :( Als je componeert heb je toch echt meer aan sibelius dan aan maffe mix programma's. Citaat:
|
|
ja sorry, ik wist niet eens dat sib3 bestond, maar nu ik het weet :D ennuh, overnet is zo allemachtig sloom, kun je beter emule of shareaza nemen, hoef je niet 10 dagen te wachten voor je download klaar is :evil:
|
Citaat:
Overnet sloom? Zekers nie! Je hebt zeker nog niet de loader gebruikt. (voor meer informatie over de loader, pm me) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |