![]() |
liedje van dingen
zon komt op.
stralen neuriën zachtjes een melodie en wekken mist bezet de wereld met een deken druppeltjes zonder zicht een jongen ver in denken zijn zicht slaapt in een warme deken hij ziet niet ik hoor het en kan er niet tegen zon gaat onder. stralen neuriën zachtjes nu een kind verloren |
Ik zou hem eigenlijk mooier vinden zonder die laatste strofe :o .
Verder: goed, korte regels waar toch goede inhoud in zit, leuk. Leuk beschreven, de mist. Heb er eigenlijk niet zo veel over te zeggen, erg leuk om te lezen. Oh, een dingetje, die laatste regel van je derde strofe vind ik iets te lang. Maar leuk om weer eens een gedicht van jou langs te zien komen. |
Neej. Die laatste strofe moet blijven!:), maakt het af, vind ik!. Leuk, hoe je gebruikt maakt van woorden, hoe je de woorden neerzet, speels. Vind het leuk, zo kort en bondig, zeg je veel, mooie uitspraken. Het valt mij op dat je in de 1e en 2e strofe, 2 aparte beelden neerzet en vanaf de 3e strofe verbind je ze met elkaar, tenminste, zo lees ik het. Ik vind het goed qua opbouw, zo mooi als het begint, zo droevig als het eindigt.
|
Leuk! :)
Alleen de vierde en vijfde strofe vind ik iets buiten de boot vallen. |
Citaat:
De eerste heel mooi. Leest fijn. |
dankjulliewel :)
ik vind het fijn om er weer een beetje te zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |