![]() |
is dit een grap?
rare happening
ik krijg een brief, plastickzakje er om heen, briefje van de PTT er in dat ze perongeluk het pakje hebben beschadigd. Envelop is aan alle kanten open gemaakt.... maar goed In envelop zit een brief die inderdaad voor mij is bestemt. In de brief staat dat ze wat flyers ergens van meezenden wat idd was afgesproken. Wat is het geval? In plaats van die flyers zitten er allemaal rouwfolders in. Vervolgens heb ik iedereen boos opgebeld maar iedereen weet van niets en niemand weet van iets... Is dit jullie ook wel eens gebeurt? Komt dit door de PTG of zo? wel spannend heh.. :P |
Ik heb het nog nooit meegemaakt. :)
|
wat is een envolop?
|
wat raar..
|
Citaat:
|
Mijn nicht uit Turkey heeft me 3 weken geleden een smsje gestuurd dat ze een brief voor me op de post heeft gedaan. Ik moet de brief nog steeds krijgen, ook een ziekelijke grap zeg. :)
|
Citaat:
|
frappant, dat zeg ik je
zeer frappant |
Er worden wel vaker pakjes beschadigd bij de TPG, maar het is wel behoorlijk vreemd dat die folders om zijn gewisseld. Een Sybillijnse brief...
|
goh :p
|
Fascinerend...
|
Citaat:
|
Haha, wel grappig :D
|
Heb het ook wel eens meegemaakt dat er iets beschadigd bezorgd was ook in plastic en de envelop helemaal open was, maar toen had ik wel de goede inhoud erin :o
|
:d
|
Wat vreemd. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb klacht ingediend bij TPG. Vooral omdat ik het een beetje lullig zou vinden als die nabestaanden gingen zoeken naar die foldertjes. (misschien dat hun nu de flyers die er eigenlijk in hadden horen zitten staan delen op de begravenis? :D )
anyway, TPG vond het ook heeeeeeeeel vervelend voor me. Ze komen het zelfs per-soon-lijk bij me ophalen. En ze wensden me een hele prettige dag "voor zover dat nog mogelijk is" nou idd meneer! Mijn leven zou nooit meer hetzelfde zijn.. |
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal al denk ik eerder op een ander adres zijn aangekomen en daar hebben ze je post per ongeluk opengemaakt.
|
Strange....
|
Luguber. :o
|
Citaat:
|
Extraodinair....
|
Maar als het wel een grap is, vind ik hem wel goed bedacht...
oh sorry, dat mocht ik zeker niet zeggen. :o |
ik heb het nog nooit gehad
|
Citaat:
|
Sja....
ik heb eventjes bij tpg gewerkt [vwege kerst] en toen gingen we als het een grote kaart was ofzo, de kaart openmaken.. Of de ansichtkaarten lezen,, kwamen we ook een liefdesbriefje tegen van ene klein jongetje :D :bloos: sorry |
Mijn vriend heeft ook wel eens een brief van TPG gehad die in plastic was ingepakt met ook de melding dat hij beschadigd was.
De brif was aan alle kanten verbrand (echt, dus niet eropgetekend ofzo). Achteraf bleek het gewoon reclame te zijn. |
frappant..
|
Citaat:
|
whahaha :D
|
wat een grap (y)
|
Citaat:
|
Best wel een sick joke.
|
oeh...scary
:) |
meer exciting, ik wil ook zulke post :D
|
Citaat:
|
nou hoor :bloos: ik had ze best na het lezen teruggestuurd hebben..
|
PTT én PTG?! Zozo.. ;)
|
Hier begrijp ik niets van
|
Toevallig had (de familie) van mijn vriend ook zoiets. Maar dan met kerst, een oom stuurde altijd hele mooie kaartjes (zelf ontworpen en waarschijnlijk wat 'ingewikkelder' dan een normaal kaartje (eh ja, zoiets, maar ik heb er nog nooit een gezien)). Maar toen ze het kregen was de envelop open en er zat ook briefje van de PTT (eh heet dat tegenwoordig tpg? :s :o ) bij dat hij zo was aangetroffen etc..
|
Ik heb een keer 700 euro rembours ergens voor betaald. Paar maanden later krijg ik een brief of ik maar wil bevestigen dat het poststuk inderdaad was aangekomen... Heeft de postbode/TNT-man waarschijnlijk in z'n zak gestoken...
|
Nou nou....
|
Citaat:
als je het object ook gelijk kijgt?? of ben ik nu verkeerd geinformeerd |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |