Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De tweeling (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=770790)

~some1-nice~ 10-03-2004 15:28

De tweeling

hey guys

voor mijn leesdossier moet ik dit boek lezen.......ik ben net begonen ik heb meer dan 1 hst gelezen...maar het is zooooo saai en langdradig...! ik weet niet of alleen het begin zo is of het tot het eind zo doorloopt..

heeft iemand anders dit boek gelezen? en is het leuk???
ik moet nog 2 boeken lezen en dit telt als 2 titels daarom heb ik het gekozen maar....eerlijk gezegd..ik begrijp het tot nu toe niet echt........!
welke van die meisje is nou arm....en ik hoorde dat ene in NL opgroeide en de andere in Du...is Anna van NL??

kan iemand me helpen...! ?

Keyser Saus 10-03-2004 16:43

Het is geen leuk boek; het is een mooi boek. Ga er vooral in door! Naja, als je het echt niks vindt moet je maar wat anders zoeken.

En de zussen zijn oorspronkelijk allebei Duitsen.

**SoMeOne 10-03-2004 17:20

Ik begon er in de vakantie aan en het eerste hoofdstuk vond ik ook echt zo saai. Een half jaar erna ben ik eens verder gegaan en het bleek een heel mooi boek en niet langdradig. Dus ik zou zeggen, ga door je moet er ff doorheen. Daarna gaat het al snel beter.

~some1-nice~ 10-03-2004 22:07

Citaat:

**SoMeOne schreef op 10-03-2004 @ 18:20:
Ik begon er in de vakantie aan en het eerste hoofdstuk vond ik ook echt zo saai. Een half jaar erna ben ik eens verder gegaan en het bleek een heel mooi boek en niet langdradig. Dus ik zou zeggen, ga door je moet er ff doorheen. Daarna gaat het al snel beter.
oké , zal ik doen!!

bedankt voor de reacties.........!

Sookie 11-03-2004 10:45

kijk anders de film (y)

Gatara 11-03-2004 11:45

Citaat:

Sookie schreef op 11-03-2004 @ 11:45:
kijk anders de film (y)
:nono:

:)

Hoipiepeloi 11-03-2004 15:14

Citaat:

Gatara schreef op 11-03-2004 @ 12:45:
:nono:

:)

Spammerd :p

Hm... Misschien toch wel de moeite waard om dat boek nog eens te proberen als ik de reacties hier lees!

Ndimension 11-03-2004 17:06

Het boek is echt wel de moeite waard hoor.
Beide zusjes zijn Duits, maar de ouders van de zusjes hebben Lotte verkocht aan een stel Nederlanders. Anna bleef dus in Duitsland en zij is de Duitse. Lotte bleef in Nederland, groeide daar op...

Sawna 11-03-2004 17:09

ik hem hem gelezen en een week geleden mn boekverslag afgemaakt. Ik snap niet dat je hem niet mooi kan vinden, ik vond het erg interessant om eindelijk eens iets 'van de kant van het Duitse volk' te lezen.

~some1-nice~ 11-03-2004 20:36

bedankt voor de reacties...!
ik weet het niet...ik ben dus niet zo ver...maar eerst hst vond ik best saai...
niet alleen ik maar nog een paar mensen uit mijn klas hebben dit boeken gelezen...ze zeiden dat het niks is...en een paar zijn aan het lezen en ze zeggen ook dat het saai is..........so...! ik ga het gewoon lezen...! ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.